Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Referral-kode for Model 3 -- siste mulighet?

Startet av krl, søndag 09. desember 2018, klokken 19:16

« forrige - neste »

geear

Da er denne referralperioden forlenget til 17. desember, i stedet for at det kom en ny. Mulig for å fange opp alle Model 3-ene som har sendt inn forespørsel?

"Tilhørende kjøretøybestilling må legges inn mellom 19. mai 2017 og 17. desember 2018."

lirekassa

Like spent på den nye egentlig, har ikke bestilt ennå. Seks måneders gratis superlading utgjør for mange ikke allverden, men er jo en fin gulrot tross alt.

zinedinestrand

Jeg bestilte model 3 idag, men ser ikke hvor man kan legge inn referral? Noe som kan hjelpe? Må man sende mail til Tesla?

trykkertor

#18
Sitat fra: Bendik Lund på torsdag 13. desember 2018, klokken 19:15
Jeg bestilte model 3 idag, men ser ikke hvor man kan legge inn referral? Noe som kan hjelpe? Må man sende mail til Tesla?
Det var/er et triks som gikk ut på følgende:

SitatHvordan går du frem for å få til det? Jeg får kun opp S og X dersom jeg klikker på noen referral-link.
https://3.tesla.com/no_NO/model3/design/RN999999999?&referral=XXXXXXX&redirect=no#battery

Skift ut 999999999 med reservasjonsnummeret og XXXXXXX med referralkode.
Funket for meg. Fikk opp 6mnd gratis supercharge, og Kudos i retning av B. Nyland.

emmern

Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Vesel

Jeg snakka med noen ansatte på et servicesenter i dag. De kunne per i dag ikke legge inn referralkode på bestillingen min, men sa at de ville kunne gjøre det etterhvert.  :) Mailen jeg sendte har jeg ikke fått svar på.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

olavxxx


robinbj

Sitat fra: olavxxx på torsdag 13. desember 2018, klokken 21:18
Se vedlagt info fra Teslanytt

Kan jeg bruke min egen referral kode med denne løsningen? Den som ligger i lootboxen.
2015 VW e-Golf, Hvit, Har alt untatt Lane assist, Ambient lys og innfellbare speil.

2017 Hyundai Ionic, Svart, Teknikk, Skinn

Belloq

Sitat fra: robinbj på fredag 14. desember 2018, klokken 12:51
Sitat fra: olavxxx på torsdag 13. desember 2018, klokken 21:18
Se vedlagt info fra Teslanytt

Kan jeg bruke min egen referral kode med denne løsningen? Den som ligger i lootboxen.

Jeg fikk melding om at min egen code var lagt til, så det skal gå fint
P85 2014

tut

#24
Har prøvd både triksing med URL og sendt e-post som tipset i diverse forum. Ingenting virker. Nå er det lenge siden jeg hadde «EDB» på gymnaset da :)

Hvorfor kan ikke dette bare ligge som en mulighet på min Teslakonto?


robinbj

Sitat fra: Belloq på fredag 14. desember 2018, klokken 12:54
Sitat fra: robinbj på fredag 14. desember 2018, klokken 12:51
Sitat fra: olavxxx på torsdag 13. desember 2018, klokken 21:18
Se vedlagt info fra Teslanytt

Kan jeg bruke min egen referral kode med denne løsningen? Den som ligger i lootboxen.

Jeg fikk melding om at min egen code var lagt til, så det skal gå fint

Flott. Kan det gjøres etter jeg har bestilt bilen?
2015 VW e-Golf, Hvit, Har alt untatt Lane assist, Ambient lys og innfellbare speil.

2017 Hyundai Ionic, Svart, Teknikk, Skinn

SH aka F_P

Du må bare vente. De som sender e-post behandles manuelt så det kan ta alt fra noen timer til flere dager.

Sitat fra: tut på fredag 14. desember 2018, klokken 13:09
Har prøvd både triksing med URL og sendt e-post som tipset i diverse forum. Ingenting virker. Nå er det lenge siden jeg hadde «EDB» på gymnaset da :)

Hvorfor kan ikke dette bare ligge som en mulighet på min Teslakonto?
Jobber hos Autocomponents AS
www.bilkomponenter.no

emurof

Sitat fra: Belloq på mandag 10. desember 2018, klokken 15:05
Har nå sjekket med selger hos Tesla , han sier at dette ikke blir mulig på Model 3. Han har også fått beskjed fra høyere hold. Så tror mange blir skuffet

Ja, for selgerne hos Tesla er jo kjent for å komme med pålitelig informasjon...

Belloq

Sitat fra: emurof på lørdag 15. desember 2018, klokken 02:39
Sitat fra: Belloq på mandag 10. desember 2018, klokken 15:05
Har nå sjekket med selger hos Tesla , han sier at dette ikke blir mulig på Model 3. Han har også fått beskjed fra høyere hold. Så tror mange blir skuffet

Ja, for selgerne hos Tesla er jo kjent for å komme med pålitelig informasjon...

Nei det viste seg jo at han ikke hadde peiling:) Fikk lagt inn ved å sende den til gutta i Nederland
P85 2014

Handyman

Sitat fra: Belloq på lørdag 15. desember 2018, klokken 10:25
Sitat fra: emurof på lørdag 15. desember 2018, klokken 02:39
Sitat fra: Belloq på mandag 10. desember 2018, klokken 15:05
Har nå sjekket med selger hos Tesla , han sier at dette ikke blir mulig på Model 3. Han har også fått beskjed fra høyere hold. Så tror mange blir skuffet

Ja, for selgerne hos Tesla er jo kjent for å komme med pålitelig informasjon...

Nei det viste seg jo at han ikke hadde peiling:) Fikk lagt inn ved å sende den til gutta i Nederland
Jeg har også sendt epost med referral-info til Nederland, men har ikke fått svar, og kan ikke se noe sted at den er lagt til. I appen min får jeg bare en blank side med en feilmelding når jeg trykker på "Loot box".

Når sendte du epost, og når fikk du svar? Hvordan ser du at referral er lagt til?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA