Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Aksjoner på Hyundai Kona

Startet av leholtet, søndag 09. desember 2018, klokken 18:57

« forrige - neste »

leholtet

Dersom du oppdager eller blir kalt inn på aksjoner vennligst post her.

Bård Fjukstad

myhyundai.com (man må vist registrere seg) ligger det to «servicekampanjer» på min bil, som ikke er gjort. 80C053 og 80C056. Forhandler forteller at disse kommer så snart de har fått alle delene som trengs.

trykkertor

Hvor gammel er din Kona Electric?
Jeg fikk bil i midten av november, og ser det ikke er registrert noen kampanjer på den.
Vin nummer oppe i 6tusen og noe.

TorT

Prøvde å gå inn på myhyundai.com, men det var jo en USA side. Forlangte USA zipcode for å registrere seg. Kunne ikke laste ned appen heller.
Ikke tilgjengelig i området

Så hvordan bruke den linken?


TorT

Ja det gjorde det. Takk for hjelpen. Prøvde faktisk med .no selv også, men hadde sikkert en stavefeil.   :-[

Fikk min bil i slutten av august, og begge kampanjene ligger på min bil også. VIN lavt 2tusen.

Har funnet ut at -053 gjelder den dingsen som fjærer når man trykker på ladeluken.

TorT


Einride

Eg hadde bilen inne til forhandlar for eit par veker sidan, då bytta dei ein aktuator i ladeluka foran. Meiner den hadde -053 som kode. 056 har eg ikkje sett inne på myhyundai.no, men kanskje dei tok den i same slengen som det med ladeluka.

Men no har eg derimot ein ny kampanje-kode: 81C088. Nokon som veit kva det er for?

andy99

#8
Hos meg har også 81C088 dukket opp. Jeg har også fått 80C091. VIN på 58XX.
Vet ikke hva det er enda, i systemet til verkstedet var det ingen servicekampanjer på min bil. Oppdaterte systemer
!?
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

e-curious

Får opp at det er 4 ikke utførte servicekampanjer, får beskjed om at jeg ikke har myndighet når jeg klikker på "Vis mer".

trykkertor

Samme her. Forrige uke. Ikke noen kampanjer. Nå har jeg 2 kampanjer, men "ikke myndighet" til å se hva.
VIN 6605

TorT

Det ble vel litt pinlig at kunder mailet dem om kampanjer de ikke visste om.
Når jeg tok kontakt, om de to første, 053 og 056, visste forhandleren bare om den første.  :o
Han måtte sjekke internt for å finne ut om den andre.

Og nå har jeg fått to til, så 4 totalt. Og får opp «ikke myndighet».

TorT

Sendte en mail til kundeservice og påpekte at jeg ikke lenger kunne se servicekampanjene på myhyundai.no
Så forsvant hele greia fra nettstedet, men så fikk jeg denne mailen;

Hei Tor,

Takk for din henvendelse.

Vi har oppdaget en feil i forbindelse med visning av kompanier på myHYUNDAI. Vi har derfor midlertidig fjernet visningene av disse, inntil problemet er løst.
Vi regner med at dette være i roden igjen innen neste uke.
Da vil igjen de kampanjer som er gjeldene din bil bli synlige.

Ta gjerne kontakt igjen dersom problemet vedvarer over lengre tid.

-Positivt overrasket. De tar visst kunder mer på alvor enn noen annet bilmerke jeg har hatt

Zuexi

Var innom forhandler da sa han at de hadde fått beskjed om at alle biler som var på vei til Norge eller utlevert var berørt av en feil som gjaldt noe med (koding av?) airbag eller noe. De skulle gjøre det før utlevering av bilen.
Noen som har hørt om dette? Evt om det gjelder noen av kodene ovenfor?

andy99

Sitat fra: Zuexi på torsdag 03. januar 2019, klokken 22:04
Var innom forhandler da sa han at de hadde fått beskjed om at alle biler som var på vei til Norge eller utlevert var berørt av en feil som gjaldt noe med (koding av?) airbag eller noe. De skulle gjøre det før utlevering av bilen.
Noen som har hørt om dette? Evt om det gjelder noen av kodene ovenfor?
Fått brev fra hyundai norge om kampanje; 81C101 - ny programvare SRS systemet (som er airbag-systemet). Den vises ikke på myhyundai.no, de har vist litt problemer med visning av servicekampanjer.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA