Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får man bil om man reserverer nå? :Fått svar fra Tesla

Startet av aasen90, søndag 09. desember 2018, klokken 14:28

« forrige - neste »

Magnus Hansen

Sitat fra: aasen90 på fredag 21. desember 2018, klokken 19:59
Han på telefon mente at jeg skulle få bilen mot sommeren, mens han på Grorud sa at bilen ville bli utlevert i feb/mars '19.

Interessant lese at Teslaansatte er like forvirret som oss her på forumet når det gleder leveringstid..

olavxxx

Ble antydet mars når jeg snakket med selgerene i Bergen for noen uker siden. Håper ikke den kommer før, planen var å spare opp mest mulig EK på 3 mnd

aasen90

Sitat fra: olavxxx på fredag 21. desember 2018, klokken 20:29
Ble antydet mars når jeg snakket med selgerene i Bergen for noen uker siden. Håper ikke den kommer før, planen var å spare opp mest mulig EK på 3 mnd

Gjør som meg og be om forskudd på feriepenger av arbeidsgiver. :)

Handyman

Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 21. desember 2018, klokken 20:12
Sitat fra: aasen90 på fredag 21. desember 2018, klokken 19:59
Han på telefon mente at jeg skulle få bilen mot sommeren, mens han på Grorud sa at bilen ville bli utlevert i feb/mars '19.

Interessant lese at Teslaansatte er like forvirret som oss her på forumet når det gleder leveringstid..

Kanskje det skyldes at noen kun forholder seg til offisielle estimater, mens andre sier hva de faktisk selv antar?


Sent from my iPhone using Tapatalk
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

olavxxx

Sitat fra: aasen90 på fredag 21. desember 2018, klokken 21:51
Sitat fra: olavxxx på fredag 21. desember 2018, klokken 20:29
Ble antydet mars når jeg snakket med selgerene i Bergen for noen uker siden. Håper ikke den kommer før, planen var å spare opp mest mulig EK på 3 mnd

Gjør som meg og be om forskudd på feriepenger av arbeidsgiver. :)
He he. Påtvunget bilferie for familie

olavxxx

Sitat fra: aasen90 på mandag 10. desember 2018, klokken 11:27
Sitat fra: Gibblay på søndag 09. desember 2018, klokken 21:09
Betalte depositum i kveld, og levering ble estimert til tidlig 2019.

Takk for info, da får jeg ta en vurdering på om det blir ny M3 eller 2016 S
Hadde lett tatt ny 3 fremfor 2016 S. Selv om S er bra, er model 3 lansert med nyere batteritech, CCS, raskere lading i km/t, mer kjøredynamisk osv.

Eneste grunn for å gå S vil være mer plass/luketype. Går selv fra X til 3P. Men å velge mellom 3 år gammel S eller ny 3 burde være enkelt, da har du full garanti på ny bol. Autopilot er også nyere osv. Medieskjerm er raskere, m.m.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA