Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Carplay

Startet av andy99, fredag 07. desember 2018, klokken 13:40

« forrige - neste »

andy99

Apple carplay. Jeg klarer ikke få stereoen til å spille vanlig dab-radio, når en bruker carplay. Er ikke det mulig?
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

TorT

Jo.
Det er jo egen knapp for radio, øverst til venstre, rett utenfor skjermen. Det står vel radio på den. Er ikke i bilen nå. 8) ;D
Den virker helt fint på min bil, selv om Apple Carplay er aktiv

andy99

Se der ja, radio og CarPlay. Merkelig at det ikke funket forrige gang jeg testet.. takk for at du viste meg knappen til radio   :)
Men når USB kabel er i og telefon ligger på ladeplassen. Skal ikke da telefon velge lading fra kabel fremfor trådløs? Lyser fortsatt i qi symbolet (som at den lader trådløst)
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

TorT

Har ikke ny iphone. Min lader via kabel. Så det vet jeg ikke. Men det er en meny hvor du kan velge om ladeplate skal være aktiv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA