Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ønsker du en tidlig Audi e-tron quattro?

Startet av SurSnasen, mandag 10. desember 2018, klokken 08:32

« forrige - neste »

SurSnasen

Et bilkjøp er mye fornuft og følelser. Og kanskje vel så mye mangel på fornuft. Jeg ser nå at min mangeårige drøm, tysk premium elbil, muligens må vike for andre planer enn så lenge. Jeg sitter med en reservasjon på Audi e-tron quattro, ca midt på 100-tallet. Denne var jeg fast bestemt på å ta ut. Så ble konemor i tvil. Deretter kom hun på glid igjen. Og nå har må det tenkes mer på prioritetene. Med andre ord; den berømte tenkeboksen igjen.

Om det er noen der ute som sitter med et høyt reservasjonsnummer, eventuelt mangler reservasjonsnummer, og gjerne ønsker seg en e-tron quattro tidlig, kanskje til og med en av lanseringsmodellene, så gi meg gjerne et vink/bud på PM.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA