Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kia e-Niro, slik den skal selges i Norge er nå utstilt

Startet av Electric cars in Norway, torsdag 06. desember 2018, klokken 20:33

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Jeg så den på Skotvedt i Drammen i dag. De blir nå fortløpende kjørt ut i butikkene. Denne er ikke helt lik den demo versjonen som ble vist frem på VIP showene. Jeg merket meg mer markerte sømmer i setene i annen farge og dette var både i forsetene og baksetene. Videre hadde denne soltak.

Hva andre endringer kan det være som jeg ikke la merke til?

Jeg laget en 10 min video fra bilen som ligger på Youtube kanalen som heter "Electric cars in Norway Sweden Denmark EV" hvis noen er interessert "youtu.be/BZxoSup_d3I"

Mr Oizo

Så Bjørns video av banan boks test nå, veldig stor plass i bilen. 8 i bagasjerommet og 22 med nedlagte bakseter. Like mye som Model S facelift det her. Skjønner ikke alle de som sier at denne bilen er for liten til en familie, jeg tror det holder for veldig mange.

AndreasRingdal

Kommer an på hvor store unger du har.
Lange personer passer nn i niro på hverdagskjøring men blir trang etter noen timer på tur med knærne rett opp pga lave seter. Baggasjeplassen er fin
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

Joltus

Er bagasjerommet nedsenket som standard nå da?

Hvis ikke kan den knapt brukes til helgetur for oss. Nedlagte seter er fullstendig irrelevant for vår bruk.

Zuexi


Zuexi

Ble det ikke sagt at det skulle komme USB-uttak til baksetet istedenfor schuko?

Joltus


Electric cars in Norway

Sitat fra: Zuexi på søndag 09. desember 2018, klokken 11:06
Ble det ikke sagt at det skulle komme USB-uttak til baksetet istedenfor schuko?

Det var ikke USB på den jeg satt i i baksetet og som er den jeg viser frem på videoen min.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA