Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral på Model 3

Startet av eadie, torsdag 06. desember 2018, klokken 12:42

« forrige - neste »

1000kwh

Siden programmet avsluttes og man må velge premie innen 28. februar så kan vi vel regne med at de fleste ikke får noe for Model-3 refferalkoden sin? Feks oss som hadde 2 fra før.

Noen tanker rundt det?

C_B_

Ang: Siden programmet avsluttes og man må velge premie innen 28. februar så kan vi vel regne med at de fleste ikke får noe for Model-3 refferalkoden sin? Feks oss som hadde 2 fra før.
Noen tanker rundt det?


Det sto faktisk 1. april en periode før de skiftet til 28. februar. Tesla kundeservice per. tlf. mener at jeg burde få premie, men det virker ikke slik mht. e-post fra referralprogram@tesla.com. Fra sistnevnte e-postadr. har de et type standardsvar og i slutten av e-posten står det: Selections of all rewards have to be done in their awards in the Tesla app Loot Box by 2/28/19. (Jeg har ikke tilgang til awards på look box før jeg får bilen i mars og det blir for seint.)

Hvis noen har noe info. om hvilke paragrafer man kan vise til får å hente ut premie er jeg intr.

Kundeservice i Norge sier en ting og kundeservice på e-post sier motsatt...
Håper de tar til fornuft og i hvertfall setter fristen til orginal dato 1. april...


Krizz

Har du sjekket appen?


Skal vist kunne forhåndsvelge premie derifra fra og med i dag også blir den sendt ut når bilene er utlevert.

C_B_

Nei, jeg har dessverre ikke noe valg på appen vedr. det å ta ut premie i forkant av at bilen kommer. Grunnen er som Teslaserv. sier per. tlf. at jeg ikke har mottatt Teslaen.

Krizz

Dette de skulle rette opp i appen i dag, men mulig det ikke er på plass enda?

C_B_

Takk for info. Kundeservice sa ikke noe om en slik retting. Får vente litt å se da...

1000kwh

Ingen appendringer hos meg, men de har jo lovet folk premier og dette er basert på datoen for når bilen er bestillt!

Så vi får håpe det ordner seg.

geear

Hvis det er i dag amerikansk tid, så har de ikke våknet enda. Har også bedt referral-gjengen om avklaring.

1000kwh

Fikk faktisk svar på eposten min til Tesla!

As you are already aware, our referral program has ended and all rewards need to be redeem on or before 28th February 2019.

In this regard, Tesla has decided that all customers who have pending referral awards (even if the car has not yet been delivered) will have the ability to select awards in their Loot Box by or before 2/28/19, and will not be able to after that date.

Our engineers are currently working of making the awards available in your mobile app for selection.

At this moment we have to kindly ask you for your patience.

Kind Regards,

KMOH

Men har man inte fått leverat bilen kan man ju inte logga in i appen...?

Nickelilltroll

Sitat fra: Martin Hellström på mandag 18. februar 2019, klokken 10:45
Men har man inte fått leverat bilen kan man ju inte logga in i appen...?

Joa, går fint hvis du har hatt Tesla fra før hos meg.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

KMOH

#71
Raderade appen, lastade ner den på nytt och kom in nu, tack!

hemi

hmm håper de ordner dette, jeg har 3 aktive refferals jeg ville gjøre om til credits for å betale bilen, men siden man ikke får gjort noe, og bilen kommer snart.... doh!!

geear

Sitat fra: hemi på mandag 18. februar 2019, klokken 14:41
hmm håper de ordner dette, jeg har 3 aktive refferals jeg ville gjøre om til credits for å betale bilen, men siden man ikke får gjort noe, og bilen kommer snart.... doh!!
Er vel ingenting du får gjort om til credits nå lenger? Var ikke det bare mens powerwall var tilgjengelig, at du kunne gjøre den om til credits?

maldal

Hei, er det noen her som har bestillt Tesla for første gang , som enda ikke har fått bil, men som har referrals liggende på seg som har tilgang til awards i Loot Box?

Eg har 3 referrals, 2 levert og 1 i bestilling, men får ikke opp awards i appen, noen ideer??

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA