Skrevet av Emne: Referral på Model 3  (Lest 10905 ganger)

gr

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Referral på Model 3
« Svar #75 på: Fredag 15. Februar 2019, klokken 13:48 »
Hvis det er i dag amerikansk tid, så har de ikke våknet enda. Har også bedt referral-gjengen om avklaring.

1000kwh

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #76 på: ſøndag 17. Februar 2019, klokken 19:28 »
Fikk faktisk svar på eposten min til Tesla!

As you are already aware, our referral program has ended and all rewards need to be redeem on or before 28th February 2019.

In this regard, Tesla has decided that all customers who have pending referral awards (even if the car has not yet been delivered) will have the ability to select awards in their Loot Box by or before 2/28/19, and will not be able to after that date.

Our engineers are currently working of making the awards available in your mobile app for selection.

At this moment we have to kindly ask you for your patience.

Kind Regards,

KMOH

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 10:45 »
Men har man inte fått leverat bilen kan man ju inte logga in i appen...?

Nickelilltroll

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #78 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 10:47 »
Men har man inte fått leverat bilen kan man ju inte logga in i appen...?

Joa, går fint hvis du har hatt Tesla fra før hos meg.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

KMOH

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 11:00 »
Raderade appen, lastade ner den på nytt och kom in nu, tack!
« Siste redigering: Mandag 18. Februar 2019, klokken 11:41 av Martin Hellström »

hemi

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #80 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 14:41 »
hmm håper de ordner dette, jeg har 3 aktive refferals jeg ville gjøre om til credits for å betale bilen, men siden man ikke får gjort noe, og bilen kommer snart.... doh!!

gr

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #81 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 15:34 »
hmm håper de ordner dette, jeg har 3 aktive refferals jeg ville gjøre om til credits for å betale bilen, men siden man ikke får gjort noe, og bilen kommer snart.... doh!!
Er vel ingenting du får gjort om til credits nå lenger? Var ikke det bare mens powerwall var tilgjengelig, at du kunne gjøre den om til credits?

maldal

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #82 på: Torsdag 21. Februar 2019, klokken 15:29 »
Hei, er det noen her som har bestillt Tesla for første gang , som enda ikke har fått bil, men som har referrals liggende på seg som har tilgang til awards i Loot Box?

Eg har 3 referrals, 2 levert og 1 i bestilling, men får ikke opp awards i appen, noen ideer??

gr

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #83 på: Torsdag 21. Februar 2019, klokken 19:56 »
Får du bare opp det der bildet av en Model 3 og watch video og noe? Jeg har Tesla fra før, men etter 3eren kom inn så skjer det i blant, da må jeg bare stenge appen og starte den på ny, så går den forbi til Model X-en, og der er det tilgang til Loot box.

Men får du lov til å hente ut referral før du har Tesla selv? Det har hele tiden stått at referralprogrammet er for eiere, noe man i prinsippet ikke er før man har hentet ut bil...

maldal

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #84 på: Torsdag 21. Februar 2019, klokken 21:05 »
Jeg kommer meg på en måte inn i Loot Box, men får ikke opp awards.  Det er godt mulig jeg ikke kunne hente ut referral premier før, men jeg fikk jo egen kode med en gang bilen var bestillt og fikk da 3 venner til å handle seg bil og. Nå avslutter jo hele greiene 28.feb og Tesla har i den sammenheng sagt at alle som har referrals skal kunne velge «Loot» selv om bilene ikke er levert. Men da at Looten ikke blir utlevert før bilene er levert selvfølgelig. Det er jo sant som du skriver at jeg ikke er eier enda, så er mulig jeg ikke får noe for disse. Men hadde jo vært veldig greit, jeg vil jo bli eier i mars..  ;)  [ You are not allowed to view attachments ]

Toalmar

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #85 på: Torsdag 21. Februar 2019, klokken 21:38 »
Tror du kanskje burde ringe eller stikke innom ett Tesla Servicesenter så kanskje du får en forklaring  :+1:
2012 Mercedes S204 250cdi 4Matic Obsidian Black  -  Tesla model 3 LR utlevert 15.03.2019 - VIN224XXX

Pocoloco

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: Fredag 22. Februar 2019, klokken 14:54 »

Noen som vet hvor mye en referal gir i credits? Eller øker credits eksponentielt med antall referrals?
Tesla Model ≡ levering i mars

gr

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #87 på: Fredag 22. Februar 2019, klokken 15:14 »

Noen som vet hvor mye en referal gir i credits? Eller øker credits eksponentielt med antall referrals?
Hva er det du mener du skal få credits for? Stilte igrunnen samme spørsmål lenger oppe her, trodde det kun var i tidene da Powerwall var referralgave at man kunne gjøre den om til store credits? Får man fortsatt credits for noe?

Pocoloco

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: Fredag 22. Februar 2019, klokken 15:23 »
Her er det en som også snakker om credits, 57000 faktisk :P
https://elbilforum.no/index.php?topic=44007.msg769576#msg769576
Tesla Model ≡ levering i mars

gr

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #89 på: Fredag 22. Februar 2019, klokken 23:48 »
Ja, men 57000 credits var akkurat det man kunne velge som gave i stedet for å ta ut en powerwall, for fem henvisninger. Men det programmet sluttet i september eller noe, så ville trodd de fleste hadde valgt referralgave for det programmet til nå...

Det har ikke vært noen gaver som har vært listet opp med mulighet for å velge credits det siste halve året, som jeg har fått med meg iallfall.