Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral på Model 3

Startet av eadie, torsdag 06. desember 2018, klokken 12:42

« forrige - neste »

P85TMS

Blir godt å bli kvitt hele programmet.
Endelig kan man uttale seg om merket og bilene uten å bli beskyldt for å enten shorte aksjen eller samle referrals.

Handyman

Sitat fra: P85TMS på fredag 01. februar 2019, klokken 09:15
Blir godt å bli kvitt hele programmet.
Endelig kan man uttale seg om merket og bilene uten å bli beskyldt for å enten shorte aksjen eller samle referrals.
Enig, men shorting tror jeg vi må leve med enda en stund. Tar tid før kyniske pessimister endrer seg ;-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

moderator 2

Deilig med avsluttet refferal program :-)

Orko har logget seg på via arbeidsgiver i Skattedirektoratet, så får ikke sperret IP adressen hans. Da får vi ta det som en grande-finale på refferal programmet  :+1:
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

GreenEyez

Jeg har ikke fått svar på referralmailen min, men han som vervet meg har fått meg opp på siden sin.

Er det 6 eller 9 måneder gratis superlading? Hvor kom dette med 9 måneder opp fra?
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Dani3l

9 mnd hvis du ikke har prøvekjørt, såvidt jeg har forstått.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Toalmar

Sitat fra: GreenEyez på lørdag 02. februar 2019, klokken 11:05
Jeg har ikke fått svar på referralmailen min, men han som vervet meg har fått meg opp på siden sin.
JEg har heller ikke fåttt noen bekreftelse på at referralen jeg brukte har blitt registrert, men han som eier den jeg la inn har fått meg inn i Loot boxen sin
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

stefse

Sitat fra: Forum Admin på fredag 01. februar 2019, klokken 21:18
Deilig med avsluttet refferal program :-)

Orko har logget seg på via arbeidsgiver i Skattedirektoratet, så får ikke sperret IP adressen hans. Da får vi ta det som en grande-finale på refferal programmet  :+1:
Kanskje skattedirektoratet planlegger å skattlegge fordeler mottatt gjennom referal-programmet  :D
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

Bjoris

Er det bare meg eller er det ikke litt vel mye fokus på referal når du bare får gratis superlading i noen mnd?

Folk dropper å prøve for å få 3 mnd ekstra gratis superlading:) For de fleste snakker vi om veldig lite penger vs innkjøpsprisen....

stefse

Sitat fra: Bjoris på lørdag 02. februar 2019, klokken 12:03
Er det bare meg eller er det ikke litt vel mye fokus på referal når du bare får gratis superlading i noen mnd?

Folk dropper å prøve for å få 3 mnd ekstra gratis superlading:) For de fleste snakker vi om veldig lite penger vs innkjøpsprisen....
Et lite tips.
Ingen spør om navnet på passasjerer testsjåføren velger å ta med seg i bilen... Vi dro 3 stk.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

olavxxx

Sitat fra: Bjoris på lørdag 02. februar 2019, klokken 12:03
Er det bare meg eller er det ikke litt vel mye fokus på referal når du bare får gratis superlading i noen mnd?

Folk dropper å prøve for å få 3 mnd ekstra gratis superlading:) For de fleste snakker vi om veldig lite penger vs innkjøpsprisen....
Jeg var usikker på Tesla når jeg kjøpte min første X i 2017, men ikke usikker på 3 nå som jeg venter 3P.
Så jeg har ikke tenkt å prøvekjøre den :-) Og har ikke tenkt å levere den tilbake!
Man får noe helt unikt her, en bil som går på bane og på vei like bra som en fossil til 2-3 ganger prisen.

Samtidig er den lettkjørt, har plass til flere enn to, den har bagasjerom og frunk, den koster også en grei pris, går langt på lading og lave drivstoffutgifter.

Klart som alt annet, er den ikke 100% perfekt for alle, men det er en utrolig pakke man får.

stefse

Sitat fra: olavxxx på lørdag 02. februar 2019, klokken 16:51
Sitat fra: Bjoris på lørdag 02. februar 2019, klokken 12:03
Er det bare meg eller er det ikke litt vel mye fokus på referal når du bare får gratis superlading i noen mnd?

Folk dropper å prøve for å få 3 mnd ekstra gratis superlading:) For de fleste snakker vi om veldig lite penger vs innkjøpsprisen....
Jeg var usikker på Tesla når jeg kjøpte min første X i 2017, men ikke usikker på 3 nå som jeg venter 3P.
Så jeg har ikke tenkt å prøvekjøre den :-) Og har ikke tenkt å levere den tilbake!
Man får noe helt unikt her, en bil som går på bane og på vei like bra som en fossil til 2-3 ganger prisen.

Samtidig er den lettkjørt, har plass til flere enn to, den har bagasjerom og frunk, den koster også en grei pris, går langt på lading og lave drivstoffutgifter.

Klart som alt annet, er den ikke 100% perfekt for alle, men det er en utrolig pakke man får.
Ja. Er enig i disse vurderingene, men samtidig så er det en bil som stadig forbedres, siden produktutviklingen er mye mer dynamisk enn hos andre bilprodusenter. Derfor litt skeptisk til å legge penger på bordet for performance modellen nå, hvis det kommer en ludicrous modell med oppgradert ett eller annet, om 1/2 år. Trikset med Tesla ser ut til å være å kjøpe den riktige modellen og det riktige utstyret på rett tidspunkt.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

olavxxx


hkaspenberg

Da har min referral dukket opp hos han jeg fikk koden av, men jeg ser ikke noe på min profil... Artig.
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

Lynkjapp

Sitat fra: hkaspenberg på fredag 08. februar 2019, klokken 08:28
Da har min referral dukket opp hos han jeg fikk koden av, men jeg ser ikke noe på min profil... Artig.
Det er helt normalt. Du vil sannsynligvis ikke se noe før du har fått bilen og har en aktivert Tesla-konto. Der vil det stå at du har gratis lading hvis jeg har skjønt det riktig.

las^se

Regner med dere som har Tesla fra før eller har prøvekjørt en Tesla S/X tidligere:

9måneder/3dager gjelder kun for dem som aldri har prøvekjørt en Tesla, uavhengig av modell.
VW e-up! -14

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA