Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral på Model 3

Startet av eadie, torsdag 06. desember 2018, klokken 12:42

« forrige - neste »

eadie

Jeg har Model S fra før. Har nå konfigurert Model 3.
Kan jeg bruke min EGEN referral for å få rabatt/fordeler med supercharger, etc for min egen Model 3 bestilling, eller må jeg bytte med en annen?

Og, hvis jeg bruker en referral fra en venn, HVOR kan jeg legge inn det på Model 3 bestillingen/konfigureringen? Klarer ikke å finne noe sted.
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

HermanGatevold

Referral gjelder ikke for Model 3 dessverre. Fikk bekreftet over telefon med Tesla istad

Sulle

Snakket med selger i Stavanger i dag. De ante ikke hvordan hverken henvisningskoder skulle håndteres, eller om noe kunne legges til «off menu» ...
Hadde håp om å kunne gi bedre info neste uke.
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

Elmaster

Selgere i Tesla vet ikke selv en gang. Men denne metoden fungerer. Jeg brukt den selv tidligere idag. De kan ikke nekte oss når vi har fått bekreftet.

TRM

Sitat fra: Elmaster på torsdag 06. desember 2018, klokken 19:37
Selgere i Tesla vet ikke selv en gang. Men denne metoden fungerer. Jeg brukt den selv tidligere idag. De kan ikke nekte oss når vi har fått bekreftet.
Fungerer ikke for meg. Fikk aldri bekreftelse, til tross for at referralkoden hele tiden sto i url'en.
Prøvde i ettertid å bytte til en annen kode, men får fortsatt ikke noen bekreftelse.

Sendte forespørsel til Tesla, men ble henvist videre til teamet for Model 3.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Lassen

Med dette får du iallefall opp 6 måneders gratis supercharging, om det virker eller ikke gjenstår å se.
https://3.tesla.com/no_NO/model3/design/RNxxxxxxxxxx?&redirect=no&referral=xxxxxxxx#battery


Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

SH aka F_P

Artig nok er det ikke mulig for min del å få noen form for tilbakevirkende kraft på dette. Ikke at 6mnd gratis lading egentlig betyr noe, men det er likevel surt å ikke få det med om andre får det. Blir nok en tlf til en selger over helgen.
Jobber hos Autocomponents AS
www.bilkomponenter.no

Jarv!s

Flere på Tesla sin facebook gruppe som kunne si de hadde fått til gratis supercharger på sin bestilling på TM3.. Synd når man legger inn bestilling, da man har fått beskjed at dette ikke vil fungere.. Men tydeligvis gjør det det... bummer.. Er ikke katastrofe, men er utrolig deilig å vite at man har det!
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Balrog

med en rekkevidde på 530km er ikke behovet for supercharger særlig stort med mindre man bor i bilen og pendler mellom ulike landsdeler. Skal man på bilferie i Europa er det sjukt billig med fly og leiebil i stedet. Verdien av gratis SC i 6 mnd er ikke særlig stor, med mindre men får tak i en M3 SR og har tenkt å hoppe etter Bjørn Nyland, Tesla-legenden.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

SH aka F_P

Da er det visstnok bekreftet, og de som har bestilt allerede uten kode kan sende en e-post til buildmy3emea@tesla.com og oppgi RN-nummer og ref.kode man vil benytte ;)
Jobber hos Autocomponents AS
www.bilkomponenter.no

Magnus Hansen

Sitat fra: Balrog på fredag 07. desember 2018, klokken 01:01
Skal man på bilferie i Europa er det sjukt billig med fly og leiebil i stedet.

Ikke i skoleferien

noto

#11
Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 07. desember 2018, klokken 13:45
Sitat fra: Balrog på fredag 07. desember 2018, klokken 01:01
Skal man på bilferie i Europa er det sjukt billig med fly og leiebil i stedet.

Ikke i skoleferien

Og ikke hverken enkelt eller billig å leie Tesla (tipper jeg). Ikke aktuelt å kjøre med ICE.

regeneration

Oppskrift fra Tesla:


  • Send an e-mail to buildmy3EMEA@tesla.com
  • The word 'referral' in the subject line
  • RN number of the Model 3 you want to apply the referral code to
  • The referral code you want to use

Elektrolytt

Er det mulig å bruke egen referral for oss som eier Tesla fra før?

geear

Fikk det ikke til på min bestilling iallfall, men kan være aktuelt å bytte kode i stedet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA