Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bildetråd: vis oss uoriginale felger på e-Niro

Startet av geear, søndag 28. april 2019, klokken 22:04

« forrige - neste »

geear

Noen som har kjøpt uoriginale felger? Feks på vinterhjula. Hadde satt pris på å få sett noen eksempler, helst med navn på felger.

geear

Seriøst ingen som har bilder av Niro med annet enn originalfelger?

Sommeren går fort, og nå ser det ut for at madammen ønsker å beholde Niroen, så plutselig må man handle vinterhjul...

Jim_Nos

PH turbin «kinafelger» i sølvgrå med  originale sommerdekk, originalfelg på vinter.

Kunne velge mellom sølvgrå, gun metal grey og svart. Jeg er en gammel mann til sinns og valgte dermed alminnelig sølvgrå.

ProsjektX

#3
Brock RC26, og Goodyear ultragrip ice 2 (veldig bra på støy, våtgrep og godt dekk allround)
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

geear

Takk dere to som har delt, var ikke så mye respons her, men er vel kanskje ikke allverdens med e-Niroer som har gått på vinterføre enda, og mange har sikkert kjøpt hjul fra Kia. Jeg fikk tak i så godt som ubrukte originale e-Niro felger til en billig penge, og endte på ca. 11500,- for komplett 17" hjulsett pålagt og balansert med Goodyear ultragrip ice II, TPMS og originale felger fra e-Niro.  :+1:

Så da ble det et litt kjedelig valg med like hjul både sommer og vinter, men veldig fornøyd med det. Felgene ser ut for å være veldig energieffektive, og da kan også Kia sin garanti brukes på felger både på sommer og vinterhjulsett, og ingen unnskyldninger fra forhandler ift uoriginale felger. Hadde tenkt å gå for R3, men lot meg overtale til UGII av folk her inne, testresultater og lave støytall.

Bjoris

Kom over orginale på nettet så kjøpte disse ferdig levert i Bergen for 12.000, har ikke hentet dem enda, men er vel sånne kjedelig ja:)

geear


geear


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA