Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lakkbeskyttelse og erfaringer Bilens Utsende A/S

Startet av oggy007, onsdag 05. desember 2018, klokken 12:38

« forrige - neste »

oggy007

Noen som har erfaringer med disse i Kr.sand? Har jo meldt meg inn i TOCN, og her har vi jo ganske bra priser virker det som.
Tenker vertfall og få lagt solfilm her, men da kommer også det andre spørsmålet:
Hva vil dere anbefale å gjøre med kliss ny inventory bil som jeg får i neste uke? (Vet det er endel poster om dette, har søkt litt, men blir ikke noe klokere) :laugh:
Har en kamerat som har brukt ditec og tatt ceramic ultra lakkbeskyttelse og er veldig fornøyd, på en 2016 modell da..

Håper på tips og erfaringer!! :D
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

OK

Bruker Ditec ceramic ultra med årlig etterbehandling og er tilfreds med det.
2022 Kia EV6 GT-Line Bestilt
2020 Kia Soul EV Exklusive
2015 Kia Soul EV Exklusive
2015 TMS 85D

emmern

#2
Hvis du er i kristiansand anbefaler jeg bennys car detailing. han har hatt mange teslaer inne og kjenner dem ut og inn: https://www.facebook.com/bennyscardetailing. Han har faktisk en X selv. Og han har gratis leiebil! Så du slipper å sitte uten bil.

Da blir bilen vasket og preppet ordentlig før coating kommer på. De fleste andre bruker ikke like god tid.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

emmern

Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Klykken

Kan også være verdt å sjekke ut Detailersclub.no, og be om et prisoverslag hos noen lokale i Kristiansand under forumet "jobb ønskes utført". Ditec er basert på samlebåndsprinsippet, altså mest mulig biler på kortest mulig tid, og med litt ymse resultat. Noen er bra, andre er mindre bra... Dvs bingo.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Muffinman

En anerkjent "utøver" fra detailersclub ville vært mitt førstevalg. Nå liker jeg jo å holde på litt selv, men om jeg skulle se meg nødt til å sette ut arbeid blir det nok den veien.

oggy007

Da legger jeg ut en liten post på detaljer  å hører ja :)
Når det gjelder bennys osv, er det så mye bedre å gjøre det hos småfirma osv? Tenker hos ditec så får man 9 års garanti. Greit man må inn hvert år å ta en sjekk til 1000 kroner, men man er vell ikke garantert så bra hos de andre??
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

Klykken

Du får garantert en utgift på totalt 9000kr fordelt over 9 år fra Ditec.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

oggy007

Har sendt og fått svar på bennys detailing, så da blir det nok til en som vertfall virker som kan sakene sine! Bare bra reviews på Facebook vertfall :)
Håper bilen holder seg smashing, og at jeg kan få noen gratis gode vasketips når jeg kjører innom i neste uke ei gang
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

emmern

Sitat fra: oggy007 på onsdag 05. desember 2018, klokken 23:01
Har sendt og fått svar på bennys detailing, så da blir det nok til en som vertfall virker som kan sakene sine! Bare bra reviews på Facebook vertfall :)
Håper bilen holder seg smashing, og at jeg kan få noen gratis gode vasketips når jeg kjører innom i neste uke ei gang
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

oggy007

Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA