Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tilbud på Ioniq

Startet av SoloSuper, mandag 03. desember 2018, klokken 21:48

« forrige - neste »

SoloSuper

Hei,

Har fått tilbud på en Ioniq med levering om 1-2 uker:

Hyundai IONIQ Electric Teknikkpakke med skinn 120 Hk kr 286 200
Engangsavgift kr 2 400
Metallic lakk kr 4 900
Gulvmatte, gummi kr 674
Vinterhjul 16'' spesialfelg til EL, pigg/piggfritt, CONTINENTAL kr 18 750
Sum totalt, inkl. mva. kr 312 924

Fikk presisert at dette var en "norsk" bil og 2019 modell.
For meg høres det ut kurrant ut, eller er det noen som har noe innspill?

aasen90

for lik bil betalte jeg 305 inkl sota ruter (dog 2018 modell).

Høres ikke ut som noen fryktelig upris.

Luftventil

Fin pris det! Men ville nok kjøpt vinterhjul en annen plass.
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

Kjetil1986

Støtter forslagene om å kjøpe vinterhjul en annen plass. Her kan du spare 6000-8000 tusen kroner. Ellers er prisen helt fin den  :+1:
Model 3 long range 2021

Skeptikeren

Har tilbud på 303500, bil med teknikk, skinn, metallic, vinterhjul, gummimatter, skvettlapper og bagasjetrau. Aner ikke leveringstid, forsåvidt lite problemer da jeg ikke skal ha den før til våren. Tror jeg skal bestille, fortsatt litt usikker

SoloSuper

Pris ble redusert til 307k etter en hyggelig prat.
Ved bestilling nå har jeg den til onsdag sa han, så det blir nok å akseptere tilbud i kveld

Luftventil

Sitat fra: SoloSuper på torsdag 06. desember 2018, klokken 21:26
Pris ble redusert til 307k etter en hyggelig prat.
Ved bestilling nå har jeg den til onsdag sa han, så det blir nok å akseptere tilbud i kveld

Grattis med (fremtidig) bilkjøp! Ioniq er en flott og veldig fornuftig bil.
- 2015 VW E-Golf

- 2017 Tesla Model S75D

Zimon

Gratulerer med ny flott og bra bil. Håper du blir minst like fornøyd som meg med den. :)
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Skeptikeren

Da har jeg også vært og bestilt, ble Iron Grey med teknikk og skinn, bagasjetrau, folie på fanger bak, gummimatter, komplett vinterhjul piggfritt med org felg, skvettlapper foran og bak for 303.000

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA