Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilen vil ikke lade?!

Startet av Nysgjerrigfocus, søndag 02. desember 2018, klokken 17:10

« forrige - neste »

Nysgjerrigfocus

Har en Focus 2017 modell, som i det siste har tullet litt med ladingen, både det å låse den fast og lade, og av og til å låse den ut. Men nå vil den ikke i det hele tatt. Det høres ut som den prøver å låse laderen fast, men så greier den det ikke og den nekter å lade!

Noen som har opplevd dette? Skal kjøre ned på Ford imorgen med den lille strømmen jeg har igjen, dette må jo gå på garanti? Bilen ble levert i mars, så den er jo ikke ett år engang..

Toalmar

#1
Hvordan gikk det med ladingen?
fikk Ford i gang den igjen eller står du der tom for strøm?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Nysgjerrigfocus

Sitat fra: Toalmar på tirsdag 04. desember 2018, klokken 18:17
Hvordan gikk det med ladingen?
fikk Ford i gang den igjen eller står du der tom for strøm?

Den står på verksted hos Ford enda. De fikk den plutselig til å lade med hjemmeladeren, men ikke med hurtigladeren.. de tror som meg at det er låsemekanismen i ladeuttaket som er gått. Så de venter på ny del..

klillemoen

Har samme problem med min Focus 2017 modell. Den har nå stått på verksted og ventet på del i over 2 måneder!
Verkstedet vet ikke når de får delen. Må tydeligvis produseres og sendes fra USA... 

Hvordan går det med din bil?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA