Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Alarm spylervæske

Startet av Skistan, fredag 30. november 2018, klokken 15:23

« forrige - neste »

MrOtto

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 14. februar 2019, klokken 21:18
Sitat fra: MrOtto på torsdag 14. februar 2019, klokken 08:35
Er det virkelig så vanlig med varsel om tom spylevæsketank?

Alle biler jeg har kjøp siste 20 år har hatt det, bortsett fra Leafen. Div. BMW og VW samt Teslaene.

Min opplevelse er det motsatte i denne prisklassen. Ingen av bilene jeg har kjørt som er sammenliknbare de siste 10-15 årene har hatt det.

EV-FTW

Sitat fra: MrOtto på torsdag 21. februar 2019, klokken 08:23
Sitat fra: jkirkebo på torsdag 14. februar 2019, klokken 21:18
Sitat fra: MrOtto på torsdag 14. februar 2019, klokken 08:35
Er det virkelig så vanlig med varsel om tom spylevæsketank?

Alle biler jeg har kjøp siste 20 år har hatt det, bortsett fra Leafen. Div. BMW og VW samt Teslaene.

Min opplevelse er det motsatte i denne prisklassen. Ingen av bilene jeg har kjørt som er sammenliknbare de siste 10-15 årene har hatt det.

Da blir spørsmålet mitt, er det snakk om asiatiske biler?

Jeg har hatt tre golfer de siste 15 årene, alle har hatt varselet. 1 stk Peugeot 306, den hadde varsel. 1 stk Renault Clio, den hadde varsel. 1 stk Mitsubishi Lancer, den hadde ikke varsel. 1 stk Opel Astra, den hadde varsel. 1 stk Ford Cmax, den hadde varsel. Så flertallet av mine biler har hatt varselet.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

tuono

Bortsett fra Leaf, hvilke asiatiske biler i dag har ikke nivåvarsling? Det lurer nå jeg på. Til og med lavprisbilen Ioniq har hatt dette fra dag 1.

EV-FTW

Sitat fra: tuono på fredag 22. februar 2019, klokken 10:48
Bortsett fra Leaf, hvilke asiatiske biler i dag har ikke nivåvarsling? Det lurer nå jeg på. Til og med lavprisbilen Ioniq har hatt dette fra dag 1.

Lavprisbilen Ioniq vil nå jeg påstå er en langt bedre bil enn Leaf.

Men ja, folk må gjerne komme med innspill på hvilke biler som ikke har dette varselet.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA