Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kia Soul EV 2020

Startet av patoduck, torsdag 29. november 2018, klokken 01:11

« forrige - neste »

Daniel_0007

Står på listen for ds3 men vurderer å melde meg på soul og, spørs om de skal ta betalt for å stå på lista men er jo bos selvfølgelig tar de betalt. Så er det pris har litt mistanke om at soul blir noen tusenlapper dyrere pga 14 kw større batteri men igjen blir rart hvis soul blir dyrere enn kona
Model 3 2019 LR Rwd

Mojo

De tar kr 7.777 for å stå på reservasjonslista.

goggo

#32
Sitat fra: Mojo på søndag 10. februar 2019, klokken 22:06
De tar kr 7.777 for å stå på reservasjonslista.

Kilde ?

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Mojo

Sitat fra: goggo på mandag 11. februar 2019, klokken 08:38
Sitat fra: Mojo på søndag 10. februar 2019, klokken 22:06
De tar kr 7.777 for å stå på reservasjonslista.

Kilde?

mvh
Hugo


Jeg spurte Kia Norge.

"Depositum vil være på 7.777,-. Første som er inne og betaler det dagen reservasjon vil være mulig vil allerede få bil før sommeren. Så da vil depositumet komme tilbake fort."

lirekassa

Sitat fra: Mojo på mandag 11. februar 2019, klokken 18:08
Sitat fra: goggo på mandag 11. februar 2019, klokken 08:38
Sitat fra: Mojo på søndag 10. februar 2019, klokken 22:06
De tar kr 7.777 for å stå på reservasjonslista.

Kilde?

mvh
Hugo


Jeg spurte Kia Norge.

"Depositum vil være på 7.777,-. Første som er inne og betaler det dagen reservasjon vil være mulig vil allerede få bil før sommeren. Så da vil depositumet komme tilbake fort."

Og e-Niro skulle bli levert i november :D De vil ha fisk på kroken, så lover gjerne mer enn de kan holde.

Kårepåsporet

Sitat fra: lirekassa på onsdag 13. februar 2019, klokken 08:59
Sitat fra: Mojo på mandag 11. februar 2019, klokken 18:08
Sitat fra: goggo på mandag 11. februar 2019, klokken 08:38
Sitat fra: Mojo på søndag 10. februar 2019, klokken 22:06
De tar kr 7.777 for å stå på reservasjonslista.

Kilde?

mvh
Hugo


Jeg spurte Kia Norge.

"Depositum vil være på 7.777,-. Første som er inne og betaler det dagen reservasjon vil være mulig vil allerede få bil før sommeren. Så da vil depositumet komme tilbake fort."

Og e-Niro skulle bli levert i november :D De vil ha fisk på kroken, så lover gjerne mer enn de kan holde.

Ja, det er absolutt ingen grunn til å stole på BOS!
Derfor gidder jeg heller ikke å vurdere DS, selv om den ser sykt mye kulere ut enn alle Kia til sammen! Kanskje med unntak av Stinger.

knute

MG ZS EV 2020
Hyundai Kona 2019
Kia Soul 2015

elekTrond

THIS ... is the Doug-test of the fossil MY20 Soul : )

https://youtu.be/2sXPNVpQe98
Here's Why the 2020 Kia Soul Is My Favorite Small Car
Published by Doug DeMuro on Thu, 28 Feb 2019 16:57:46 GMT
GO READ MY COLUMN! http://autotradr.co/Oversteer

The 2020 Kia Soul is my favorite compact car. Today I'm reviewing the new 2020 Kia Soul to show you everything about it, and I'm showing you all the quirks and features of the Kia Soul -- and I'm driving the new Soul to tell you what it's like to drive.




Hvis du ikke opplevd ham før, har jeg samlet alle BEV testene hams i en egen samletråd her:
Elbiler i media » Here's Why the BMW i3 Absolutely Isn't Worth $50,000 (Lest 1922 ganger)

Kjør debatt!  :-1: :laugh: :+1:
'13 Mjau

Trond.m

Vet ikke hvor mye det betyr for norske kunder at en amerikaner er over seg av begeistring for store knapper med setevarme, og stemningslys som pulserer i takt med musikken når man åpner dørene  :o

Kårepåsporet

Sitat fra: TM på fredag 08. mars 2019, klokken 08:05
Vet ikke hvor mye det betyr for norske kunder at en amerikaner er over seg av begeistring for store knapper med setevarme, og stemningslys som pulserer i takt med musikken når man åpner dørene  :o

Jeg syntes Soul var kul for nærmere fem år siden når jeg kjøpte Soul, men verden går videre.....
I dag synes jeg at interiøret er utdatert.
Ellers så oppfatter jeg bilen som en facelift mer enn en ny bil.

Trond.m

Bilen er vel lenger enn den gamle, så det er i tilfelle en stor facelift. Av synlige deler ser det ikke ut som om det er mye som er lik den gamle, så jeg oppfatter det som en ny modell.

Fansypantsy

Sitat fra: Kårepåsporet på søndag 10. februar 2019, klokken 17:25
Sitat fra: helgebl på søndag 10. februar 2019, klokken 15:21
Hmmm, da utgår ny Kia ja!

Kanskje kjøpe nåværende versjon da, for jeg liker bilen veldig godt!

Greit batteri, godt kvalitet og ikke minst garantitiden.



Jeg liker også nåværende modell bedre, er ikke fortrolig med designet på den nye.

Personlig synes jeg den nye ser vanvittig mye bedre ut en den gamle

elekTrond

Hvis vi sammenligner mark I og mark II Soul med ditto Leaf ... hvilken har flest resirkulerte deler. Hvor mye av dører og understell kan flyttes over mellom generasjonene? Er det like likt som 140 & 240 eller 740 & 940 f.eks?
'13 Mjau


Roy Aasen


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA