Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av Counterpointer, onsdag 28. november 2018, klokken 23:56

« forrige - neste »

emurof

Sitat fra: gr på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 15:35
Sitat fra: arthur på mandag 21. oktober 2019, klokken 16:46
Jeg synser, muligens i motsetning til dere som hevder å vite.
Takk for svar.

Hvem er det du henviser til om hevder at de vet? Føler slike kommentarer som du omtrent alltid føyer på i dine innlegg egentlig bare er småspydige stikk, som ikke har noe med sak å gjøre.

Disse stikkene er etter hans egen innrømmelse ren trolling og forsøk på å provosere folk. At moderator lar slik oppførsel fortsette i så lang tid er mildt sagt kritikkverdig. Innleggene er ren sabotasje, og skaper som vi ser her bare støy.

Motorwatt

Har av andre blitt anbefalt å lese noen av hans tidligere innlegg de gangene jeg har prøvd å forsvare hans tilstedeværelse. Nå har jeg blitt grundig opplyst, og trekker herved tidligere anmodninger om forståelse tilbake. Makan!
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

DagfinnN

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 16:35
Har av andre blitt anbefalt å lese noen av hans tidligere innlegg de gangene jeg har prøvd å forsvare hans tilstedeværelse. Nå har jeg blitt grundig opplyst, og trekker herved tidligere anmodninger om forståelse tilbake. Makan!
Bra jobba og helt korrekt. Jeg har hatt han på ignorelista i over ett år. Anbefales. Livet er for kort til å lese svada.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

DagfinnN

Sitat fra: emurof på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 16:22
Disse stikkene er etter hans egen innrømmelse ren trolling og forsøk på å provosere folk. At moderator lar slik oppførsel fortsette i så lang tid er mildt sagt kritikkverdig. Innleggene er ren sabotasje, og skaper som vi ser her bare støy.
Den admin som er her nå er veldig fornuftig. Rapporter han så ser vi hva som skjer. Det er tydeligvis ikke bare jeg som er lei. Jeg ser ikke direkte hva han skriver, men når andre siterer kommer det fram.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Counterpointer

Sitat fra: Vhagar på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 17:54
Jeg tar til etterretning at dette er noe elbilforum ønsker og står for, så da sier jeg takk for meg.
Håper dette var kun en markering at du ikke gidder mer med arthur, ikke at du trekker deg fra denne tråden.

Moderator er ingen lett jobb men i de siste 10-15 postene ++ kunne det godt ha vært ryddet litt og det er ikke din skyld!

Vhagar

Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 20:49
Sitat fra: Vhagar på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 17:54
Jeg tar til etterretning at dette er noe elbilforum ønsker og står for, så da sier jeg takk for meg.
Håper dette var kun en markering at du ikke gidder mer med arthur, ikke at du trekker deg fra denne tråden.

Moderator er ingen lett jobb men i de siste 10-15 postene ++ kunne det godt ha vært ryddet litt og det er ikke din skyld!

Jeg trekker meg fra voksenopplæringen av forumbrukeren "arthur" og jeg trekker meg fra tråden. Og helt ærlig, hvorfor skulle jeg ikke trekke meg fra forumet også når dette så tydelig er nivået elbilforeningen ønsker seg? Hvilken nytte har dette for noen som helst og hvilket inntrykk får nye brukere?
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Counterpointer

Sitat fra: Vhagar på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 20:56
Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 20:49
Sitat fra: Vhagar på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 17:54
Jeg tar til etterretning at dette er noe elbilforum ønsker og står for, så da sier jeg takk for meg.
Håper dette var kun en markering at du ikke gidder mer med arthur, ikke at du trekker deg fra denne tråden.

Moderator er ingen lett jobb men i de siste 10-15 postene ++ kunne det godt ha vært ryddet litt og det er ikke din skyld!

Jeg trekker meg fra voksenopplæringen av forumbrukeren "arthur" og jeg trekker meg fra tråden. Og helt ærlig, hvorfor skulle jeg ikke trekke meg fra forumet også når dette så tydelig er nivået elbilforeningen ønsker seg? Hvilken nytte har dette for noen som helst og hvilket inntrykk får nye brukere?
Synd i så fall. Skjønner argumentasjonen men deler ikke konklusjonen. Uansett er dette ditt valg. Sov på det en natt

JorEl

Vi trenger Vhagar og moderator :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

arthur

Sitat fra: emurof på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 16:22
Sitat fra: gr på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 15:35
Sitat fra: arthur på mandag 21. oktober 2019, klokken 16:46
Jeg synser, muligens i motsetning til dere som hevder å vite.
Takk for svar.

Hvem er det du henviser til om hevder at de vet? Føler slike kommentarer som du omtrent alltid føyer på i dine innlegg egentlig bare er småspydige stikk, som ikke har noe med sak å gjøre.

Disse stikkene er etter hans egen innrømmelse ren trolling og forsøk på å provosere folk. At moderator lar slik oppførsel fortsette i så lang tid er mildt sagt kritikkverdig. Innleggene er ren sabotasje, og skaper som vi ser her bare støy.

Bare for ordens skyld da slike påstander ikke kan få bli stående uimotsagt da enkelte trolig vil ta det som en bekreftelse eller en form for innrømmelse av "skyld"; Nei, jeg har ikke på noe sett eller vis innrømmet noen form for trolling her på forumet så den påstanden får du nok bare trekke tilbake. Noterer ellers at personfokus og falske påstander er en yndet sport her i tråden, dessverre.

Noterer ellers at mine innlegg kommenteres sågar uten at vedkommende ser mine innlegg, men får disse "sitert" av andre i deres innlegg uten å kunne registrere om, eller at, disse er redigert og/eller tatt ut av en sammenheng eller sågar endret på.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Tiger123


Når stenger det i New York? 22? 2230?

MrBeery


MrBeery

Ser bra ut foreløpig, opp over 12 % after hours...

Amoss

Sitat fra: Vhagar på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 13:01
...
Moderator

...

Men samtidig så blir det ikke bedre diskusjonsmiljø av at mange gir uttrykk for sin indignasjon over meddebattantens synspunkter.

Moralen må være:

... at moderator bør rykke trollene opp med roten så fort de dukker opp. Så slipper vi andre å diskutere dem, eller se som i dette tilfellet at en debattant trekker seg ut av forumet da de ikke gidder med trolling. Dette er på langt nær den første som informerer om at de gjør det, mørketallene her er nok betydelige.
Model S 85D

Amoss

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 21. oktober 2019, klokken 21:07
Jeg tror lite GAAP tap, lite non-GAAP overskudd.

Du var nok ikke optimistisk nok :)

Sitat
Profitability 
   $261M GAAP operating income; 4.1% operating margin
   $143M GAAP net income; $342M non-GAAP net income ex-SBC
   22.8% GAAP Automotive Gross Margin
Model S 85D

Espen Hugaas Andersen

Jepp, ser ut som et veldig solid kvartal. Kursen er nå rundt 300.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA