Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Her er Audi e-tron GT (i lett kamo)

Startet av Strøm Tycoon, tirsdag 27. november 2018, klokken 19:58

« forrige - neste »

Strøm Tycoon


Meldola

Få denne bilen ut i egen node asap. Vi med barnevogn og bikkje må ikke få se at det finnes biler med så sexy former  :P
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

daktari

Takhøyde baksetet?

Personlig mening: av 6-serie Gran Coupe, CLS, A7 I og II, Panamera I og II, quattroporte og Model S synes jeg fortsatt Model S treffer best på designet i profil. Panamera II på en sterk 2.plass. e-tron GT langt ned sammen med A7, CLS på bånn.

Mange flotte detaljer på Audien, det skal de ha.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Imagine

Denne blir perfekt. Fint med litt lav takhøyde og litt for lite bagasjerom for de som krever lastebil. Da unngår man at image krysses med barnefamilier. Er uansett plass nok til barnevogn og barnesete i en slik etron gt, men det er en annen sak.

Counterpointer


1000kwh

Audi har virkelig kjørt seg fast med ett designuttrykk på alt de lager. I praksis ikke endret seg siden 2007.. gjeesp

HalvorV

Sitat fra: daktari på tirsdag 27. november 2018, klokken 22:09

... synes jeg fortsatt Model S treffer best på designet i profil.

Nice one! Trodde faktisk et lite sekund at du var seriøs  :)
Tesla Model Y Perfomance


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA