Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Frunk

Startet av litium, mandag 26. november 2018, klokken 20:25

« forrige - neste »

RJK

Jeg bestilte føttene fra frunk.au da de hadde de som løst produkt, og kjøpte kassen i Norge. Akkurat som jeg sa i min første post her inne.

SitatHar lett selv, og ikke funnet mange gode alternativ. Gikk til det skritt å bestille "bena" fra denne østerrikske produsenten. Nå håper jeg det kommer så raskt som antydet, noe jeg ikke tviler på.
Tenkte det ville bli billigere å bestille boks i Norge fra en leverandør jeg kunne hente fra selv. Det fant jeg via Finn hos et firma som heter www.krepro.no. De skulle ha 402,- + mva for en eurokasse i grått med hengslet lokk.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

pettnett

Takk igjen for all info.

Da får jeg se hva jeg får til.

pettnett

Hei igjen

Var hos Krepro og kjøpte kasse i dag.
Prøvde kasse 600x400x235 da jeg kom hjem. Var jo seg for høy, panser går ikke igjen.

Noen som har en god ide og måle hva som kan passe i høyden. Så jeg ikke bytter feil igjen.

Dette er jo et Kona forum, jeg kjører jo Niro. Men alt er likt, sett bort fra høyden mellom panser og motor tydeligvis.

Petter

RJK

Du holder tydeligvis til på Østlandet, forstår jeg. Dersom det passer hos meg, kan jeg være interessert i et bytte. Skulle gjerne hatt litt mere høyde, om det virkelig passer på Kona med 235 mm høyde.

Send meg gjerne en PM om det er interessant.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Sitat fra: RJK på torsdag 16. juni 2022, klokken 00:06
Du holder tydeligvis til på Østlandet, forstår jeg. Dersom det passer hos meg, kan jeg være interessert i et bytte. Skulle gjerne hatt litt mere høyde, om det virkelig passer på Kona med 235 mm høyde.

Send meg gjerne en PM om det er interessant.
For å svare meg selv, jeg var hos @Pettnett og sjekket, men boksen hans var definitivt for høy for min bil og. Han har kjøpt samme type boks som jeg hadde, dog høyere, men det funker ikke i noen av bilene. Festene hans så solide ut, men virker som de og bygger bittelitt mer enn føttene jeg kjøpte.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA