Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tid fra bestilling/kontrakt til kø-nummer

Startet av RayBomb, søndag 25. november 2018, klokken 19:30

« forrige - neste »

RayBomb

Hei, hvor lang tid skal jeg måtte vente på å få kønummer/prod. dato på bestillingen min?
Hva er vanlig? Er gått 2 mnd nå uten noe slags tilbakemelding fra forhandler.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Nordlands

Det har ikke vært praktisert noe kønummer, de som reserverte før 1.mars fikk gjerne fortalt et reservasjonsnummer men det har ikke vært verdt så mye.

Om du ringer din selger skal du i hvert fall få estimert produksjon/levering. Produksjonsdato blir så ikke bekreftet før 1-2 mnd før produksjon, om du bestilte for 2 mnd siden får du kanskje bekreftet det litt før påske vil jeg tro.

Insignia gir f.eks. ut en link noen mnd før hvor du kan følge selv når datoene blir satt, andre forhandlere igjen har ikke gitt beskjed før bilene er kommet til Norge eller sågar er klar til utlevering.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

RayBomb

Okei, skjønner.. Takk takk :)


Sent from my iPad using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Sarepta

Jeg bestilte tidlig i mai og har fått beskjed om produksjon i februar/mars. Antakelig ender det med ett års leveringstid. Ikke særlig fornøyd. Trøsten er at de kanskje har klart å kurere de verste barnesykdommene innen den tid.

RayBomb

Da krysser jeg alt av lemmer, for jeg trenger bil senest uke 30.
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

RayBomb

Beskjeden er kommet. Bilen blir produsert i begynnelsen av februar 2019, hos forhandler i begynnelsen av mars, og klar til utlevering 14 dager senere... Whooou!
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA