Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det plass til dobbelbarnevogn i kia Soul.

Startet av Emotion, søndag 25. november 2018, klokken 12:46

« forrige - neste »

Emotion

Har en 2016 modell Kia soul. Nå fant vi ut at det kommer det en tett nummer to. Noen som har testet med Bugaboo Donkey dobbelbarnevogn i bagasjen?

El-sa

Har ikke testet med dobbelvogn, men har Bugaboo Buffalo som akkurat går inn hvis du tar av bakhjulene. Og da er bagasjerommet fullt. Regner med at Donkey er litt bredere enn Buffalo pga to bager/sittedeler?
Det går an å snekre seg en løsning som senker gulvet i bagasjen. Kanskje det vil gå da, evt i kombinasjon med hundegitter for å gi mulighet for å laste til taket.
x-2016 KIA Soul EV
2020 KiA e-Soul 64

Emotion

Ok, Ja den er litt bredere tror jeg. Har Buffalo vi også. Da får jeg høre med en butikk om det er mulig og prøve om den passer.   :)

Pauli

Fikk du testet og sett om du fikk plass til donkey baki? Lurer på akkurat det samme da jeg har en donkey, men ingen soul foreløpig. ;)
Leaf 24 kWh -14 solgt
Soul 30 kWh -18
Model 3 LR -21

Emotion

Nei har ikke testet enda. Neste kommer ikke før i mai :)

Pauli

Leaf 24 kWh -14 solgt
Soul 30 kWh -18
Model 3 LR -21

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA