Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Biler ankommet forhandlere

Startet av Rilum, fredag 28. oktober 2011, klokken 15:02

« forrige - neste »

Aspiranten

Det begynner vel nesten å nærme seg en mnd siden BNH Bærum leverte ut dato til oss
Nissan Leaf

nyttblad

Begynner å nærme seg en mnd siden jeg fikk epost om at det skulle gis ut dato neste uke :)
Nissan Leaf (2012), Tesla S70D (2015)

daggad

Ja dette går fortere enn antatt. Signaler tyder på det blir novemberløv på meg også gitt..
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Elmo

Sitat fra: nyttblad på torsdag 10. november 2011, klokken 15:50
Begynner å nærme seg en mnd siden jeg fikk epost om at det skulle gis ut dato neste uke :)

Men da får du det sikkert neste uke :D   Er du heldig får du det mañana ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Lynet

Min skal ankomme Witro Bil tirsdagen, og sannsynligvis levering 22.  :)

Men det var det h........ infoskrivet som kanskje gjør at jeg ikke får bilen da  >:( >:( >:( >:( >:(
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Kallagtunet

Jeg så nok ikke godt nok eller på feil plass når jeg kjørte forbi Ålgårds Auto i dag.

Har du signert på skrivet og fått din BE? Det er med så mange Sølv er det en til deg og en til oss.  ;D

(forutsatt at det ordner seg med skjemaet for vår del, vi står an av hvis dette blir ett krav for å få levert bil....)

Sitat fra: BE på torsdag 10. november 2011, klokken 14:10
De venter med registreringen av bilen til informasjonsskrivet er signert.

På baksiden av Ålgård Auto var det en "haug" med Leaf. Inkludert flere sølv, som var mer grå i sølvfargen enn jeg forventet, men de var flotte. Ikke feil å velge den fargen :) Får vår bil i neste uke (Dersom tilleggsinformasjonen jeg la på informasjonsskrivet blir godkjent)

Forresten kostet nå metallic "bare" 4000,-, som er mer enn bare momsfradrag på indikert 5500,- på kontrakt. Hyggelig at det går den veien :)




BE

Sitat fra: Kallagtunet på torsdag 10. november 2011, klokken 19:18

Har du signert på skrivet og fått din BE? Det er med så mange Sølv er det en til deg og en til oss.  ;D


Det er nok svært sannsynlig at det er biler til oss begge. Min er i alle fall der, selv om jeg ikke vet eksakt hvilken det er av dem. Tenkte det kanskje var en smule misstenkelig med en fyr som beveger seg mellom nye biler og tar bilde. Så det ble med det ene bildet, men det er tilstrekkelig for deg og meg  8)

Dersom alt går som planlagt får jeg bilen neste uke. Informasjonsskrivet er signert med en ekstralinje om at forventet restkapasitet på batteriene er 80% etter 5 år. Dersom de ikke godtar den informasjonen blir jeg virkelig bekymret, det er tross alt noe som er nevnt av Nissan i andre sammenhenger og er ikke en minimumsgrense. Men det er et tall, og er det i alle fall et forhandlingsgrunnlag dersom det i fremtiden skulle bli noen problemer. Restkapasiteten er selvsagt avhengig av hvilken behandling batteriene får, og den vet jeg blir bra fra min side, så dersom restverdien er lavere enn forventet må det være en feil = reklamasjon  ;)
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Mortenmann

En av disse i sølv er vår også :)
Fikk nettopp Mail om å registrere oss med rammenummer. Kjøper dere skvettlapper?
SølvLeaf

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Nå fikk jeg også nettopp e-post med rammenummer osv. klar for levering i neste uke. Det betyr at alle sølvløvene er fordelt fra Ålgårds Auto i denne omgang :-) (hvem har de andre fargene?)

BE

Det var mer enn 3 sølv :) (Mener det stod 2 bak den hvite til venstre i bildet)
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

Kallagtunet

Sitat fra: Mortenmann på torsdag 10. november 2011, klokken 21:03
Kjøper dere skvettlapper?

Nei, forutsatt at Nissan får fikset skjemaet sitt. Matter i bil og bagasjerom, sparkeplater "hologran", vinterdekk og understellsbehandling. Ut i fra det jeg har sett så må "skvettlappene" lakkeres for at de ikke skal se "påklisteret" ut, selv om de sikker beskytter selv om de ikke ser fine ut....

daggad

Jeg fikk et sølvløv fra Ålgårds auto i kveld !  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Kallagtunet

Er det kveldåpent for utlevering av biler :D

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: daggad på torsdag 10. november 2011, klokken 23:26
Jeg fikk et sølvløv fra Ålgårds auto i kveld !  :D

Gratulerer med kveldsløv  ;)
Triller du på løvhjul helt hjem?

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: BE på torsdag 10. november 2011, klokken 22:32
Det var mer enn 3 sølv :) (Mener det stod 2 bak den hvite til venstre i bildet)


BE + daggad + Kallagtunet + Finnøy + Mortenmann = 5 sølvløv fra Ålgårds Auto i denne omgang; det var fem sølv jeg så utenfor Ålgårds sist onsdag ved lunsjtider. Da er det 3 hvite og to blå igjen av denne runden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA