Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bil på dagen?

Startet av Troald, lørdag 24. november 2018, klokken 09:43

« forrige - neste »

Troald

Nå får du Leaf og Ioniq nesten på dagen
https://www.motor.no/artikler/oker-tilgangen-pa-leaf-og-elektrisk-ioniq/
TM3 leveres snart og selv om listen er lang så ruller de kjapt ut(?)
S, X og i3 leveres i løpet av 2-3 mnd.
Zoe litt i rykk og napp, men også relativt kjapt.
Står vi overfor en ny situasjon der man kan skrote ventelister og de som ikke kan levere (f.eks Kona) selges rett og slett ikke lengre.
Slutt på flipping og griske bilforhandlere?
Lavere bruktbilpriser?
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

Vollis47

Det blir vel mer og mer likt fossilbilmarkedet; at en må vente noen måneder på nye modeller og svært populære modeller, mens de som har vært en stund i markedet blir det lettere å få tilgang til.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

arthur

Hele 23 Kona til salgs på finn er i alle fall langt flere enn på noe tidspunkt etter at de første bilene ble levert i sommer. Glad jeg fikk solgt min!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Mr Oizo

Sitat fra: arthur på lørdag 24. november 2018, klokken 11:07
Hele 23 Kona til salgs på finn er i alle fall langt flere enn på noe tidspunkt etter at de første bilene ble levert i sommer. Glad jeg fikk solgt min!
Det ser ut som man nå kan få teknikk, skinn, vinterhjul til mellom 400 og 410. Det er kanskje ikke så galt. Bilene med stoff til 430 uten vinterhjul tror jeg blir stående lenge.

Nasatech

Tesla Model S og X kan leveres i løpet av ca. 2 uker. De fleste konfigurasjoner er på lager. Fortsatt over 1000 biler i inventory ;)

krl

Finnes det noen valgmuligheter igjen da? Sort og sort interiør + grå eller rød utvendig? Sånn ca.....

Nasatech

Sitat fra: krl på lørdag 24. november 2018, klokken 20:03
Finnes det noen valgmuligheter igjen da? Sort og sort interiør + grå eller rød utvendig? Sånn ca.....

Model X eller Model S?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA