Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ombygd D batteri ?

Startet av Grumle, fredag 23. november 2018, klokken 21:46

« forrige - neste »

Grumle

Pussig. Ingen av de andre batteriene jeg har av hverken D eller G har vannpåfyllingstutene på toppen vendt ut mot polene. Kan dette være ombygget for å fungere som ett G batteri ? Ser ingen tegn til at det har blitt plugget igjen hull på andre siden.

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Grumle

Er de forskjellig fra psa ? Det stammer fra pakken som satt i berlingoen, da jeg kjøpte den. Var faktisk det batteriet som målte høyest volt, men tok ett annet da jeg ble litt usikker på kobling av gummislangene til batterivann.

elektrolux

Bekrefter at det er et Think batteri.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Rav4_EV

Stemmer, Thinkbatteriene har vannstussen mot polene, PSA har dem vendt fra polene.
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

Grumle

Takker for svar! :) Er det greit å bruke dette om man endrer litt på vannpåfyllings slangene ?

Rav4_EV

Så lenge vannet går parallelt med strømmen, går det bra.
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

Grumle


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA