Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pris og utstyr endret på inventory bil, etter bestilling.

Startet av danielra, lørdag 24. november 2018, klokken 17:54

« forrige - neste »

danielra

Hei folkens, ny Tesla eier her... (snart)

Har bestilt og bekreftet en inventory bil og når jeg logget med inn på tesla sidene de første 3 dagene etter bestilling var alt som det skulle. Plutselig i dag har spesifikasjonene på bilen endret seg og jeg har mistet følgende:
Karbon i interiør
Oppgradert autopilot
Evne til å kjøre på egenhånd

Ettersom det er Lørdag kveld nytter det ikke å ringe selgeren å spørre hva i h**** som skjer, så da tenkte jeg å sjekke om andre har vært borti dette? Blir kvalm av å vente til Mandag med å finne ut dette.

Pris og alt er endret, selvsagt nedover ettersom mye av utstyret har forsvunnet i det blå. Men rabatter og alt som jeg fikk står ikke spesifisert lengre.

Noen måte å hente opp igjen dette på, angrer på at jeg ikke tok print screen mens det enda var som det skulle.

geear

Ordner seg nok. AP og FSD er kun software, så det kan legges til på servicesenteret, bilen har all hardware/kameraer uansett. Karbonlister i en 2,5 tonns bil er jalla, men kan uansett enkelt ettermonteres.  :P

danielra

Sitat fra: gr på lørdag 24. november 2018, klokken 21:18
Ordner seg nok. AP og FSD er kun software, så det kan legges til på servicesenteret, bilen har all hardware/kameraer uansett. Karbonlister i en 2,5 tonns bil er jalla, men kan uansett enkelt ettermonteres.  :P

OK :+1:
Skal ha karbon grunnet utseende, jeg synes treverk gjør seg best i båter  ;)

Gerifr

OK :+1:
Skal ha karbon grunnet utseende, jeg synes treverk gjør seg best i båter  ;)


:+1:

geear

Derfor er standardlistene penest, de oppleves som svart pianolakk. ;)

(Som tidligere konstruktør, som også har brukt karbon og kompositt i mange konstruksjoner, så gjør det vondt å se slike jalla karbondetaljer steder det overhodet ikke hører hjemme, og ikke gir noen som helst praktisk funksjon.  :laugh:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA