Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Underspyling

Startet av JV, søndag 22. mars 2020, klokken 14:23

« forrige - neste »

JV

Hei, jeg vasker bilen på LaserWash Børsteløs. Er det trygt å velge Underspyling program på I-Pacen?

Orbit

Når bilen tåler å kjøre i en halvmeter vann, så er underpyling bare barnematen:
Sitat fra: https://www.jaguar.com/jaguar-range/i-pace/electric-vehicles/faqs.html
Q: What happens if I get caught in a flood?
A: I-PACE has a wading depth of 500mm and features safety systems designed to deal with a flood situation.

Q: Can I use an electric vehicle in a car wash?
A: Yes. Electric vehicles are designed and tested to the same standards as conventional combustion engine vehicles.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Corep

Tenkte du på grunn av åpning av bakluken? Har ikke skjedd meg, men jeg har vært litt nervøs. Jeg vet ikke om den åpner seg når jeg sitter i bilen.

Tellus

Sitat fra: JV på søndag 22. mars 2020, klokken 14:23
Hei, jeg vasker bilen på LaserWash Børsteløs. Er det trygt å velge Underspyling program på I-Pacen?

Har vasket hos LaserWash flere ganger både med og uten underspyling. Ikke hatt noen problemer.

fantonsen

Sitat fra: Corep på tirsdag 24. mars 2020, klokken 08:07
Tenkte du på grunn av åpning av bakluken? Har ikke skjedd meg, men jeg har vært litt nervøs. Jeg vet ikke om den åpner seg når jeg sitter i bilen.

Den skal ikke kunne åpne seg når du sitter i bilen.
Det kan kun kunne skje dersom du står bak bilen med nøkkelen i lommen.
(Og har utstyrspakke type "spark under bilen for å åpne bakluken")

8) I-Pace S | Firenze red | September 2018
:) InControl: S20C_20.43.1-618886 | Telematics: 18.2 | BECS: BP-AAE-BC-AC-BE

Corep

Ok. Da er det avklart. For øvrig har jeg sjekket alle innlegg her om hvordan man skal få til en konsistent vellykket sparketeknikk uten å lykkes...

JaguarNorge

Sitat fra: JV på søndag 22. mars 2020, klokken 14:23
Hei, jeg vasker bilen på LaserWash Børsteløs. Er det trygt å velge Underspyling program på I-Pacen?
Ja, du kan selv velge hvilket vaskeprogram du vil vaske bilen med.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA