Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har Rapidgate blitt løst???

Startet av mdeekay, onsdag 02. januar 2019, klokken 11:24

« forrige - neste »

Joltus

Nei nå er eg ganske flau. Trekker tilbake de siste innleggene mine. Var rett og slett manglende kunnskap om leafspy som slo til...

Leafspy henter ikke frem siste ECU når man går inn på ECU menyen. Måtte trykke read ECU en gang til. Og da kom c versjonen frem på battery.....

Pinlig.

leafnor

Tja, sånn er det med oss amatører, så mer normalt enn pinlig. Godt du fant ut av det, for da kunne det virkelig blitt pinlig, men ikke her på forumet nei 8)
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Joltus

Tenk å stå knallhardt på den teorien på verkstedet

ThomasEL

Det var godt å høre, Joltus!!
Og nok en bekreftelse på at det er C-en som viser at det er ny versjon.
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Joltus

Ja eneste forskjellen hos meg hvertfall.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA