Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan EV app nede?

Startet av teralv, tirsdag 20. november 2018, klokken 16:58

« forrige - neste »

teralv

Får ikke kontakt med app eller bil på 2 døgnet nå. Noen flere som sliter med appen til Leaf?


Sent from my iPhone using Tapatalk
------------------------------------------------------
Nissan Leaf jan-2013 modell.
Lys grå.
100.000 km - Bergen/Askøy

Leaftekna2018

Sitat fra: teralv på tirsdag 20. november 2018, klokken 16:58
Får ikke kontakt med app eller bil på 2 døgnet nå. Noen flere som sliter med appen til Leaf?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ja, selv om jeg endrer land til Japan så sliter jeg..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

teralv

Er japan trikset? Hvorfor?


Sent from my iPhone using Tapatalk
------------------------------------------------------
Nissan Leaf jan-2013 modell.
Lys grå.
100.000 km - Bergen/Askøy

Leaftekna2018

Sitat fra: teralv på tirsdag 20. november 2018, klokken 17:16
Er japan trikset? Hvorfor?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det kan sikkert andre svare på, men Japan fungerte for meg i går..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

pilt

Har hatt problemer de siste dagene jeg også. Europa har fungert de siste årene, men byttet nå tilbake til Japan/Asia som jeg husker var den eneste som virket i begynnelsen. Nå kom jeg inn. Hvorfor det er sånn, det vet jeg ikke.
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

Lynet

#5
Kom inn nå, men utrolig treg....
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

magnemann

Nissan burde hatt en nettside som viser status til serverene. Finnes det kanskje?

Hvilken app bruker dere forresten til android for tida? Ser det finnes flere.

Leafy
Nissan EV connect
Leaf Manager
My Leaf

Selv har jeg brukt Leaf Manager lenge. Men ofte er det problem med å logge seg på...
--==> EU Leaf Acenta 2015 <=--

Citroel

Android app: Synes My Leaf er bra, den kan sameksistere med Nissan EV - i motsetning til LEAF Manager.

Men serverne er håpløst upålitelige. Nytter ikke at vi tar ut frustrasjonen her. Hva med en aksjon der vi alle sender epost til Nissan hver gang vi ikke kommer inn?
2014 Leaf Accenta, norsk.
1983 Suzuki GS1100G
1978 Citroën GS Club Break
1969 Citroën ID19

Euroleaf-2014

Har nettopp vært i kontakt med Nissan Kundeservice da jeg meldte inn en sak om problemer med Appen på mandag 19.11. Hadde ikke fått noen tilbakemelding på den, jeg kom igjennom på telefonen etter 22 minutters venting.
Han på kundeservice sa at der var problemer med servere som gjør at appen ikke fungerer.
Jeg sa de burde hatt en informasjonsside med driftsmeldinger om slike problemer, dette var noe de hadde tatt opp internt tidligere fikk jeg opplyst.
Jeg prøvde å gå inn på Japan når jeg snakket med kundeservice, uten at jeg kom inn.
Prøvde så Italia og da kom jeg inn, logget ut av appen og prøvde Norge igjen og da kom jeg inn og appen fungerer igjen. Kanskje verdt å prøve for andre som har problemer nå?

Mazzbot

Sitat fra: Euroleaf-2014 på onsdag 21. november 2018, klokken 10:29
Har nettopp vært i kontakt med Nissan Kundeservice da jeg meldte inn en sak om problemer med Appen på mandag 19.11. Hadde ikke fått noen tilbakemelding på den, jeg kom igjennom på telefonen etter 22 minutters venting.
Han på kundeservice sa at der var problemer med servere som gjør at appen ikke fungerer.
Jeg sa de burde hatt en informasjonsside med driftsmeldinger om slike problemer, dette var noe de hadde tatt opp internt tidligere fikk jeg opplyst.
Jeg prøvde å gå inn på Japan når jeg snakket med kundeservice, uten at jeg kom inn.
Prøvde så Italia og da kom jeg inn, logget ut av appen og prøvde Norge igjen og da kom jeg inn og appen fungerer igjen. Kanskje verdt å prøve for andre som har problemer nå?

Har hatt problemer hele uken , det fungerte som normalt igår hos meg
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA