Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

FIX for Spotify etter versjon 9 oppdatering

Startet av skrepak, mandag 19. november 2018, klokken 14:23

« forrige - neste »

Råde

e-Golf | X75D

olavxxx

Sitat fra: Øggen på lørdag 01. desember 2018, klokken 21:29
EDIT:  Var så uheldig å måtte ta en reset tidligere i uka, og gjett en gang ka så skjedde da??
Jo Spotty funka ikkje. Må ta 1 -3 reset før kvar tur for å få det til å funke. >:(
prøv å maksimer mediavinduet, bytt til DAB og så tilbake.

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

smurf

Tesla pusha over 46.2 til meg og det ser ut til å ha løst både Spotify problemene og at musikk/radio og skjermene går på ved forvaring.  :+1:
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

jkirkebo

Sitat fra: smurf på lørdag 08. desember 2018, klokken 00:18
Tesla pusha over 46.2 til meg og det ser ut til å ha løst både Spotify problemene og at musikk/radio og skjermene går på ved forvaring.  :+1:

Jeg fikk også logget på Spotify igjen når jeg fikk 46.2. Men at problemene er løst er jeg ikke helt enig i ;) Nå begynner den innimellom på et langt tidligere punkt i playlista etter at jeg har parkert bilen en kort stund :(
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Råde

Fikk hjelp av teslafonen som sa:

Det er en feil med hvordan filer blir lagret. Feilen har opptrådt opp igjennom ulike versjoner. Løses noen ganger ved scroll-reset, men bedre ved å skifte språk i «Display»-menyen (og skifte tilbake igjen). Det gir en dypere reset.
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA