Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

6 måneders gratis supercharger samt 800 koner i kreditt

Startet av ejo8210, mandag 19. november 2018, klokken 06:39

« forrige - neste »

ejo8210

Jeg bestilte bil 18. Oktober og byttet til en inventory bil og hentet den ut 6 november men fortsatt står det bare 400 kroner i kreditt på mine sider. Jeg har ladet noen ganger på Supercharger og de har gått av min 400 kroners kreditt. Er det flere som savner 6 måneders gratis lading og 800 kroner i kreditt på sine sider?

Stylus

Jeg bestilte 2.oktober og har 6mnd gratis lading, men ingen kreditt. Har inntrykk av at man ikke får begge deler? Og at det er avhengig av dato og om man bestilte egenkomponert bil eller inventory. Jeg bestilte egenkomponert bil.

olavxxx

Sitat fra: ejo8210 på mandag 19. november 2018, klokken 06:39
Jeg bestilte bil 18. Oktober og byttet til en inventory bil og hentet den ut 6 november men fortsatt står det bare 400 kroner i kreditt på mine sider. Jeg har ladet noen ganger på Supercharger og de har gått av min 400 kroners kreditt. Er det flere som savner 6 måneders gratis lading og 800 kroner i kreditt på sine sider?
Hadde du refferal kode?


AndreasRingdal

Sitat fra: Ørjan Stv på søndag 13. januar 2019, klokken 12:42
Noen gode referal koder?
Alle har samme koden og bare å sende en PM til noen her det så får du. Alle som har en Tesla fra før har referalkoder å dele ut og premien du som kjøper får er den samme uansett hvem du får fra.

Andreas
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA