Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hjelper slikt mot bompenger?

Startet av Burger, lørdag 17. november 2018, klokken 22:20

« forrige - neste »

Burger

2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Burger

2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Electrix

Haha, vel, når en mannlig voldektsforbryter kan identifisere seg som kvinne og dermed bli satt i kvinnefengsel, eller når en mannlig syklist kan identifisere seg som kvinne og vinne kvinneklassen i VM så ser må vel denne pickupen få lov til å identifisere seg som prius.  :laugh:

https://www.thetimes.co.uk/article/rapist-karen-white-in-women-s-jail-was-trans-faker-lbcwjp8jc

https://www.foxnews.com/sports/not-fair-world-cycling-bronze-medalist-cries-foul-after-transgender-woman-wins-gold
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Burger

#4
Elektrix: Vet, derfor den er så herlig morro og provoserende for noen. Den andre linken du hadde en youtube video med tittelen "How to think about transgender athletes in sport". Kan hende jeg er forhåndsdømmende, men jeg tror jeg står over noen som prøver å fortelle meg hvordan jeg skal tenke.

Søren, nå ble jeg så nysgjerrig på å se om det er en radikal feminist eller noe fornuftig. Clickbaitet virka!

disclaimer: Jeg har ikke noe mot feminister og mener vi trenger likestilling og like muligheter, så legg merke til det lille ordet 'radikale'.

Edit : Japp, Kanadisk ph.d og underviser i woman gender studies og transgender studies.

disclaimer: Har ikke noe i mot transer, har kollega og folk i omgangskretsen som er det. Stor respekt for både den fysiske og psykiske utfordringene de har og har hatt. Problemet er whackoene i gender studies som begynner med slikt som gender fluid, dvs kjønn er identitet og kan endre seg basert på ting som nærhet til vann, månefase og anna tull.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA