Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Verdensrekord med Tesla modell S & X parade/ på rekke

Startet av TeslaKriss, lørdag 17. november 2018, klokken 20:21

« forrige - neste »

TeslaKriss

Fikk en ide når jeg satt og søkte litt rundt om Tesla. Da så jeg at i Kina har noe satt en verdensrekord på antall Tesla S og X på rad. Den rekorden er på 145 biler. Hadde ikke det vært en rekord som hadde vært morsomt at det Norske Tesla miljøet hadde tatt. Etter hvor mange Teslaer som finnes i Norge tror jeg dette kunne vært murlig. Noen som har noen ider eller tror dette kanskje hadde vært murlig? Evt om man lager et gigantisk arragument på en Super Charger.

VigdisA

Det hadde vært kjempegøy å få til noe slikt! Vi var 155 biler på Nebbenes da denne åpnet i 2016 og mange av oss kom i følge sørfra - vi telte dessverre aldri hvor mange vi var i konvoien..

Kanskje vi kunne lage konvoi i forbindelse med en ny superlader, treff på Tusenfryd eller noe annet. Tror det er lurt å ha det i nærheten av en stor by slik at mange lett kan komme
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

OhmPaPa


Vollis47

Kommer gjerne fra Krs dersom tidspunktet passer. Hadde jo vært spennende. Burde vel satse på minst 250!
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA