Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tips til riktig type setetrekk for Leaf 2012

Startet av satheesh.net, lørdag 17. november 2018, klokken 09:42

« forrige - neste »

satheesh.net

Hei,

Ønsker å beskytte eksisterende (stoff) setetrekk. Er det noen som har tips om hvor dette kan skaffes? Da tenker jeg på ikke-originale, men noe som passer og ser relativ ok ut. Ser det er mange alternativer på Ebay og liknende, men nesten helt umulig å velge korrekt type.

Det samme går for gulvmatter. Tips til dette mottas også med takk.

Et siste spørsmål; hvilken annen Nissan type er Leaf 2012 mest lik? Slik at man kanskje kan kjøpe deler og utstyr som passer på begge? (F.eks spylerdyser.)

Takker for svar!

Balrog

Jeg har satt på disse:
https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/setetrekk/setetrekk-605010/

skinnseter foran til 799. Noe skikkelig dritt å montere setetrekk på leaf ettersom setet knapt er tilgjengelig fra undersiden.

Til baksetene har jeg ikke klart å finne noe smart.

Idiotene som fikk den geniale ideen om lyst stoffinteriør i bilen burde vært satt i gapestokk.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

satheesh.net

Sitat fra: Balrog på lørdag 17. november 2018, klokken 19:40
Jeg har satt på disse:
https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/setetrekk/setetrekk-605010/

skinnseter foran til 799. Noe skikkelig dritt å montere setetrekk på leaf ettersom setet knapt er tilgjengelig fra undersiden.

Til baksetene har jeg ikke klart å finne noe smart.

Idiotene som fikk den geniale ideen om lyst stoffinteriør i bilen burde vært satt i gapestokk.

Tusen takk. Skulle gjerne hatt bak også selvsagt og er helt enig angående det lyse stoffinteriøret. Selv om det forsåvidt tar seg "pent ut".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA