Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lader til Classic ønskes kjøpt.

Startet av Yeyeye, tirsdag 13. november 2018, klokken 09:00

« forrige - neste »

Yeyeye

Hei godtfolk.
Thinklivet sliter på, og i går døde min lader nr 6 i rekken. Denne var den første jeg hadde sett fukt inne i, men var bare noen dråper så tviler på at det var årsaken. Jeg har hatt 1 med type kondensator eksplosjon, resten har sett fine ut, bare sluttet leve;) På den siste ser det ut til at feilen har ligget i den nedstøpte elektonikken i bunnen, da det lukter brent og ser ut til at plaststøpen har sprukket opp litt.

Uansett, lader ønskes kjøpt til en fornuftig pris.

Arild R
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Yeyeye

Hehe, var det da. Nesten usikker på det selv. Men tanke på at de fleste laderne er like gamle, så synes jeg ikke de er verdt mange tusen uten noen garanti for mange dagenes drift. Vurdrerer en trilling/ godt brukt leaf også nå, da med tanke på litt mere driftsikkerhet.
2000kr er greit, dyrere må jeg vurdere litt mere;) Wrangleren blir fort dyr å kjøre på jobb i alle fall 8)
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Svein-O



[/quote]resten har sett fine qut, bare sluttet leve

Vet ikke hva du har prøvd på disse laderne. Jeg fant feilen på min (som ikke ladet, eller gav indikasjon ( gul blink), ved å blåse varmluft på laderen, først utpå, deretter målrettet inni. Da startet ladingen opp. Feilen lå i en defekt optokopler. Bare et tips (om alt annet er utprøvd).
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Yeyeye

Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Yeyeye

 Delt garanti på 6mnd. Halv pris om den dør før? Da kjøper jeg glatt 8)
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Caspar

Nice try, og kreativt forslag, men jeg tror nok det å selge 18 år gamle Thinkdeler med noen som helst form for garanti ikke er noen god ide. Du får trøste deg med at disse laderene gikk for over 10.000,- for noen år siden og de var omtrent like gamle da
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Yeyeye

3500kr levert Trondheim da eller ;)
Skitt au, jeg biter i det bittre gamblingeplet og kjøpern!

Mvh Arild Yeyeye Rabben
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Caspar

Kjenner jeg er litt skeptisk til å overlate en av mine kjære ladere til en som har drept 6 stykker. Sikker på at det ikke er noe feil med spenningen eller lignende hos deg? Ring meg på 93064200 så finner vi en måte å få den oppover på.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA