Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

norske priser på utstyr ute

Startet av hemi, torsdag 15. november 2018, klokken 03:40

« forrige - neste »

Trond.m

Sitat fra: TM på onsdag 05. desember 2018, klokken 16:59
Sitat fra: Imagine på onsdag 05. desember 2018, klokken 16:48
Hvor har du de ryktene fra? Spennende.
Har det fra 2 ulike forhandlere. De hadde visst fått prisene internt og beskjed om at det skal gå ut epost til alle reservasjonsholdere i ettermiddag.
Der kom det en epost  ;)

Trond.m

Vet ikke hva andre synes, men personlig ser jeg ikke at dette gjør e-Tron mer attraktiv med mindre det er normale rabatter.
33000 for vinterpakke !!  Latterlig  :o

Øyvind.h

Mulig jeg tar feil, men er det faktisk slik at advance plus pakken til 100k ikke inneholder elektrisk justerbart ratt, nøkkelfri tilgang og oppvarmede elektriske speil? Og den kommer med stoffseter?
Dvs man kan ikke gå for advance plus pakken uten å risikere å gjøre valg som blir bommerter i dette segmentet?

Må egentlig opp på exclusive for å unngå bommerter, og selv der mener jeg det var et par selvfølgeligheter som mangler.

Får sette meg ned og se igjennom etter hvert, men såvidt jeg kan se klarer jeg ikke komme meg under 800k for en kurant bil.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Stikkkontakt

Sitat fra: TM på onsdag 05. desember 2018, klokken 17:12
Vet ikke hva andre synes, men personlig ser jeg ikke at dette gjør e-Tron mer attraktiv med mindre det er normale rabatter.
33000 for vinterpakke !!  Latterlig  :o

Nåja. AI-pakken innebærer 51000 i rabatt i forhold til den forrige prislisten. Da har du 6% rabatt dersom det utstyret er noe for deg.
Jeg kunne nok levd med en slik bil

Øyvind.h

Pakkerabatter bør vel beregnes fratrukket Norges-tillegget på stykkprisene? Eller har de korrigert bort det på enkeltopsjonene nå?
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Snart-i3

2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

Trond.m

Problemet med rabatt på pakker er at man da som oftest må ta med utstyr man ikke behøver. Vinterpakken inneholder dessuten varme i forsetene som slulle ligge i grunnprisen. Ingen tilbyr en bil i Norge i dag uten at varme i forsetene er inkludert. Ønsker man sportsseter må man plusse på ca 40.000 på prisen.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: TM på onsdag 05. desember 2018, klokken 18:55
Problemet med rabatt på pakker er at man da som oftest må ta med utstyr man ikke behøver. Vinterpakken inneholder dessuten varme i forsetene som slulle ligge i grunnprisen. Ingen tilbyr en bil i Norge i dag uten at varme i forsetene er inkludert. Ønsker man sportsseter må man plusse på ca 40.000 på prisen.
Og vinterpakken mangler baksetevarme og kutter rattvarme. Snodig

Stikkkontakt

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på onsdag 05. desember 2018, klokken 18:58
Sitat fra: TM på onsdag 05. desember 2018, klokken 18:55
Problemet med rabatt på pakker er at man da som oftest må ta med utstyr man ikke behøver. Vinterpakken inneholder dessuten varme i forsetene som slulle ligge i grunnprisen. Ingen tilbyr en bil i Norge i dag uten at varme i forsetene er inkludert. Ønsker man sportsseter må man plusse på ca 40.000 på prisen.
Og vinterpakken mangler baksetevarme og kutter rattvarme. Snodig

Assistentpakke tur utelukker rattvarme. Uvisst av hvilken grunn.

Trond.m

Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 05. desember 2018, klokken 17:57
Nåja. AI-pakken innebærer 51000 i rabatt i forhold til den forrige prislisten. Da har du 6% rabatt dersom det utstyret er noe for deg.
Jeg kunne nok levd med en slik bil
Nåja, kommer fra BMW og der er jeg godt vant med kampanjepris på pakker, og rabatt på rabatt. 6 % rabatt for å kjøpe mye utstyr man ikke trenger oppfatter jeg som en bedre deal for selger enn for kjøper   8)

Sør

Noen som har lyst til å dele prisliste? På Audi sine sider ligger kun den fra 16. november. Har ikke fått mail siden jeg ikke har reservert.
Audi e-tron 55
BMW i3 94Ah

Sanremo

Noen som vet hvorfor komfortseter, eller "individualkonturseter" (PS8) fremdeles ikke finnes i prislisten?

Trond.m

Sitat fra: Sør på onsdag 05. desember 2018, klokken 19:52
Noen som har lyst til å dele prisliste? På Audi sine sider ligger kun den fra 16. november. Har ikke fått mail siden jeg ikke har reservert.
Det var bare en link i eposten.

https://www.audi.no/dam/nemo/no/pricelists/Prisliste_Audi_e-tron.pdf

Sør

Sitat fra: TM på onsdag 05. desember 2018, klokken 20:04
Sitat fra: Sør på onsdag 05. desember 2018, klokken 19:52
Noen som har lyst til å dele prisliste? På Audi sine sider ligger kun den fra 16. november. Har ikke fått mail siden jeg ikke har reservert.
Det var bare en link i eposten.

https://www.audi.no/dam/nemo/no/pricelists/Prisliste_Audi_e-tron.pdf
Takk for svar. Får fortsatt bare opp den gamle. Får bare smøre meg med tålmodighet.
Audi e-tron 55
BMW i3 94Ah

Trond.m

What ? Det er jo ikke mulig, med mindre din webbrowser har den gamle i cache. Forsøk å lukk nettleseren eller start en annen nettleser.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA