Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Epost fra Tesla!

Startet av Sigurd2, tirsdag 13. november 2018, klokken 12:38

« forrige - neste »

Kramzz

Bor i bergen har fått mail og har tesla fra før  :+1:
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

HelectriC

Sitat fra: GOS på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:11
Dere som reserverte første dag (før avdukingen) men har ikke fått e-mail, har dere ikke Tesla fra før?


(Prøver å se etter logikk her)

Jeg hadde Tesla da jeg reserverte så tidlig det bare gikk an (faktisk før butikken egentlig åpnet snek vi oss inn gjennom serviceinngangen og selgeren la inn navn og betaling 10min før butikken egentlig åpnet) og har fremdeles Tesla, men har ikke fått noe e-post.
ioniq 5

Nilsern

Har ikke Tesla fra før. Reserverte i juni og har fått mail. Nærmeste Tesla forhandler i Stavanger. Tipper mange har fått mail. Står fortsatt levering tidlig 2019. Men regner med at Performance blir i dyreste laget så er spent på hvor lang leveringstiden blir på LR evt LR AWD.
(mulig jeg har missforstått noe?)

Magnus Hansen

Trenger ikke å ha fått mail for å gå se bilen. Men bør ha reservasjon. Det er sånn jeg leser det i alle fall

Elmo

Sitat fra: Magnus Hansen på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:52
Trenger ikke å ha fått mail for å gå se bilen. Men bør ha reservasjon. Det er sånn jeg leser det i alle fall
Ja, står jo helt tydelig det (sitat):  " . . ta med reservasjonsnummeret ditt og få prioritert tilgang . . "
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Magnus Hansen

Sitat fra: Elmo på tirsdag 13. november 2018, klokken 21:11
Sitat fra: Magnus Hansen på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:52
Trenger ikke å ha fått mail for å gå se bilen. Men bør ha reservasjon. Det er sånn jeg leser det i alle fall
Ja, står jo helt tydelig det (sitat):  " . . ta med reservasjonsnummeret ditt og få prioritert tilgang . . "

Ja, nettopp. Du trenger et reservasjonsnummer. Men ikke nødvendigvis en Email... (?)

geear

Bor i Sandnes og har fått mail, har X fra før og reserverte et år etter de første. Fattern reserverte enda et år etter, har ikke Tesla, og har også fått mail. Sjekk søppelbøtta? ;)

Heimdal-eGolf

Jeg er veldig spent på leveringstid. Leste et sted i dag at selger på Skøyen uttalte at de regnet med at alle som har reservert bil skal ha fått den innen sommeren 2020. Samtidig står det levering tidlig 2019 på alle som har reservert i Tesla sine kundesider... Selv reserverte jeg 1.4.2016, men har ikke Tesla fra før. Kommer til å bli veldig skuffet om min drøyer til neste høst.

Sitat fra: Nilsern på tirsdag 13. november 2018, klokken 20:49
Har ikke Tesla fra før. Reserverte i juni og har fått mail. Nærmeste Tesla forhandler i Stavanger. Tipper mange har fått mail. Står fortsatt levering tidlig 2019. Men regner med at Performance blir i dyreste laget så er spent på hvor lang leveringstiden blir på LR evt LR AWD.
(mulig jeg har missforstått noe?)
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

Joachim@sancon.no

Hadde tesla når jeg reserverte på første dag. Har ikke fått Mail.

Men har nå oppdatert my tesla til å motta mail,tlf og SMS. Var ikke markert på noen av de.

bakskj

Reservasjonsnummeret har ingen betydning, de ber ikke om det når du kommer og du kommer ikke noe foran i køen heller. Sett bilen to ganger  nå, tok typisk 20-30 min i kø før man kom frem til å sitte i forsetet en liten stund.
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

Vedkaris

Bergensere får visstnok stifte bekjentskap med M3 kommende uke. Dette i følge en Tesla ansatt her i Bergen. Mail kommer om kort tid for de som har reservert.

Mazzbot

Sitat fra: Vedkaris på søndag 18. november 2018, klokken 16:58
Bergensere får visstnok stifte bekjentskap med M3 kommende uke. Dette i følge en Tesla ansatt her i Bergen. Mail kommer om kort tid for de som har reservert.

Håper på e-post imorra tidlig
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Otkristo

Der kom epost. Model 3 på Kokstad, Bergen fra 21/11 - 27/11

Mazzbot

Sitat fra: Otkristo på mandag 19. november 2018, klokken 15:07
Der kom epost. Model 3 på Kokstad, Bergen fra 21/11 - 27/11

Søppelpost eller innboks ?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Braxze

Sitat fra: Mazzbot på mandag 19. november 2018, klokken 15:44
Sitat fra: Otkristo på mandag 19. november 2018, klokken 15:07
Der kom epost. Model 3 på Kokstad, Bergen fra 21/11 - 27/11

Søppelpost eller innboks ?

Har heller ikkje fått noko  :-\

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA