Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer med Garo ladestasjon, eller produsenten?

Startet av tepe2, tirsdag 13. november 2018, klokken 23:53

« forrige - neste »

tepe2

Elektriker skal montere ladestasjon hos meg. Om ikke jeg absolutt vil gå for noe annet, så blir det denne fra Garo:

https://garo.no/produkt/glbdc-ladeboks-med-fast-kabel-type2-14-74kw-fk-t2/

Det ser ikke ut til at Garo er blant de mest diskuterte ladestasjonene her på forumet. Dermed blir jeg litt usikker. Noen som har erfaringer?

Jeg tror elektrikerfirmaet kan tilby Wallbox og Salto også. Men begge blir visst dyrere enn Garo.

elektrolux

Garo kjennetegnes som en traust og prisgunstig ladestasjon.

Blir aldri feil det.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

tepe2

Det høres bra ut. Ifølge elektriker er det lite feil på disse. Hvorvidt de er prisgunstige vet jeg ikke. Vet ikke hva prisen på laderen er. Tror ca 10.000,-. Har jo sett flere avanserte ladere til langt lavere pris.

Hvor fremtidsrettet er denne? Hvor avansert er den? Noe jeg vil mangle ved å kjøpe denne?

DagfinnN

Har hatt Garo på hytta i 2 år. Selvsagt mye mindre brukt enn hjemme, men ingen feil.
Den står på en 25 ampere sikring. Installert av elektriker, kostet drøye 10k med alt.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA