Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering november?

Startet av Dissko, fredag 09. november 2018, klokken 14:10

« forrige - neste »

Dissko


Er det noen som får inventorybil i november? Noen som vet om man kan stole på estimert leveringsdato? Har fått 22 nov

Dan76

Tror ikke man skal stole på estimert levering dato. Jeg snakket med delivery på torsdag og da skulle båten med min bil avgå fra Zeebugge i løpet av helgen. Hun trodde båten ankommer Drammen på onsdag og at det tar noen uker føre bilene blir utlevert fra Norges Varemesse på Lillestrøm. De skal ha masseutlevering til Østlandet fra NVM, så jeg tviler velg egentlig på at vi kommer til å få god tid til å gå over bilen.
Viktig å gå over bilen nøye når man kommer hjem og dokumentere alle eventuelle feil.


Lille Lance

Delivery sier min bil sendes 26.11 og ankommer Drammen 28.11. det blir utelevering innen 2 uker deretter. Ikke Varemessen tror de, for det er meget uklart ennå om den kan brukes
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Dissko

Sitat fra: Dan76 på lørdag 17. november 2018, klokken 14:31
Tror ikke man skal stole på estimert levering dato. Jeg snakket med delivery på torsdag og da skulle båten med min bil avgå fra Zeebugge i løpet av helgen. Hun trodde båten ankommer Drammen på onsdag og at det tar noen uker føre bilene blir utlevert fra Norges Varemesse på Lillestrøm. De skal ha masseutlevering til Østlandet fra NVM, så jeg tviler velg egentlig på at vi kommer til å få god tid til å gå over bilen.
Viktig å gå over bilen nøye når man kommer hjem og dokumentere alle eventuelle feil.

Snakket med delivery på fredag, bilen har ankommet Drammen. Hvis det ikke er noe tull med bilen, har jeg stor tro på levering 22 nov.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA