Skrevet av Emne: Premium pakke model S  (Lest 1352 ganger)

JorEl

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Premium pakke model S
« Svar #30 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 12:54 »
Vil ikke kalle det kun rykter når sjefen sier sannsynligvis 8)

Musk skriver «muligens». Det er snart ett år siden uttalelsen og ingenting har skjedd. Det som har skjedd, er at 75-pakka er fjernet fra Model S for å skape distanse til Model 3. Jeg tror han har ombestemt seg angående luftfjærer til tm3, nettopp på grunn av kostnader og produksjon. Færre muligheter er veien han går
Ja luftfjæring kommer, men tidspunket er usikkert. Slik tolker jeg utsagnet hans. Mente han lovet dette også før sommeren 2018?
Perhaps you are right, but I`m probably more right :P

Det at vi har ventet i et år og ingenting har skjedd, er rett fra kundenes/ditt synspunt i dag. Men bare Tesla vet hvor mye de har jobbet med saken. Kanskje alt er ferdig, de bare venter på å selge det de kan før de flesker opp bilen. Tesla selger jo de dyreste variantene først. Tror Tesla selger seg ferdig med det de har, før de implementerer nye ting. Tror jeg ???
« Siste redigering: Mandag 18. Februar 2019, klokken 13:48 av JorEl »
S75D 2018 AP+FSD-computer snart
E-golf 2015-dårlig kondis (solgt)

StianSoppsan

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #31 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 15:13 »
Tror ikke du får kjøpt noe 5-serie stasjonsvogn for 417000,- Da vil jeg gjerne se "utstyrslista". Får man med hjul og frontvindu?

Nei, du får ikke kjøpt noen ny 5-serie stasjonsvogn for 417000. Men så skrev jeg også FØR avgifter. Poenget er den avsindige prisforskjellen på en basis Model 3 og en basis Model S. Nesten 400 000 kroner i forskjell på de to er jo nesten som en basis 5-serie stasjonsvogn (FØR avgifter)...

Og ja, innstegsmodellen på 3-serie og 5-serie BMW er ganske ribbet (men fullt kjørbar).

Klykken

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #32 på: Mandag 18. Februar 2019, klokken 15:33 »
Basis model 3 og S har jo lik prestanda som BMW M5 og M3. Og da er ikke forskjellen så stor likevel.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3