Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ioniq - fargekart

Startet av Skeptikeren, torsdag 22. november 2018, klokken 19:54

« forrige - neste »

Skeptikeren

Hei folkens! Pøs på med bilder av bilene deres fra forskjellige vinkler, jeg er fryktelig usikker på fargevalg på Ioniq og ser sjelden noe annet enn blå og grå.

Kommer fra en rød bil nå, tror jeg derfor unngår det igjen selv om Ioniq ser sprek ut i rød

elekTrond

 :blank: Gult er kult! Synd at de kutta ut den farven ...


Emne:Sv: Ny farge på Ioniq 2018 modeller « Svar #4 på: torsdag 15. februar 2018, klokken 21:02 »


Bilde 1. Sitat: "Blazing yellow utgår i begynnelsen av mars, så hvis noen vurderer ny bil med denne må de reagere snart.
Den er allerede tatt ut av onlinekatalogen til Hyundai."





Emne: Bilde og video av "Blazing yellow" Ioniq søndag 25. februar 2018, klokken 23:15 »


post #77 of 82

Bilde 2. http://www.ioniqforum.com/forum/22-hyundai-ioniq-photos-videos/6625-share-pictures-your-hyundai-ioniq-8.html#post295329



Det er flere bilder i lenkene over.  8) :+1:
'13 Mjau

AppleKnocker

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Myrknir

Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

Zimon

Så en gul med EV skilter her om dagen, sjeldent syn gul. Muligens importbil og ikke direkte norsk importert bil?
Men nye Ioniq har jo fått noen fler fargevalg, blant annet en mørkere blå og så er det vel også en mer rød og ikke den oransje-rød.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

tuono

Noen folierer bilene sine. Har sett både Ioniq og Kona med farger og fargekombinasjoner som ikke finnes i "sortimentet"

Radiobil1

Blir nok intense blue eller Iron Grey på meg. Kommer litt an på lev tid også.


Kan man evt bestille blå med kobber farge på listene/sømmer, eller er det gitt at det er sølv på de blå?

Zimon

Min Marina Blue kom med sølv tråder og lister, ingen kobberfargen. Stusset litt på det, men bilen er pen for det så har ikke lagt så mye tanker på det. Tror Blå blir penere med sølv en kobber fargede detaljer.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Kjetil1986

Blå og Røde biler har sølv detaljer, mens svart, hvit og sølv har kobberdetaljer.
Model 3 long range 2021

Kim-

Vi gikk for svart og kobberdetaljer. Meget pen, bare synd de ikke leveres med svart grill. Dessverre ingen bilder til deg nå.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA