Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Opel ampera E levering mai/juni 2019 (overta kontrakt)

Startet av gaga, torsdag 08. november 2018, klokken 16:54

« forrige - neste »

gaga

Jeg har en kontrakt på Opel Ampera E for levering mai/juni 2019. Jeg ble nødt til å kjøpe bil før denne ble levert så da lurte jeg på om noen var interesert i å ta over min kontrakt. ganske lang vente tid på disse, så da kan høystbydende kjøpe meg ut om det er av interresse. Ta kontakt.

Olemann

Ser du er helt fersk her.  Det er en egen side for kjøp/salg av elbiler.  Foreslår at du flytter din annonse dit, her inne er det diskusjon om bilen og ikke kjøp/salg. Lykke til med salget!

Sitat fra: gaga på torsdag 08. november 2018, klokken 16:54
Jeg har en kontrakt på Opel Ampera E for levering mai/juni 2019. Jeg ble nødt til å kjøpe bil før denne ble levert så da lurte jeg på om noen var interesert i å ta over min kontrakt. ganske lang vente tid på disse, så da kan høystbydende kjøpe meg ut om det er av interresse. Ta kontakt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA