Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sidespeil folder seg ikke ut

Startet av oarnoe, tirsdag 06. november 2018, klokken 21:44

« forrige - neste »

Joltus

Jau..... Hvis det er grunnen så snakker vi overfølsomme greier. Og hvorfor kun venstre speil, det er det hos meg. Høgre har aldri feilet.


Men ingen som har vært og snakket med Nissan om dette?

Marius Kotsbak

Prøvde å rapportere det til dem, men fikk ikke noe svar. Fikk svar her på forum og bare skrudde av autofolding. Skrur det på manuelt de gangene jeg har behov for det.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Skrotten

Samme her, men jeg har merket at hvis jeg låser opp bilen med knappen i bagasjeluken, så folder ikke speilene seg ut Når jeg starter bilen, da må jeg bruke knappen inne i bilen.

Hvis jeg låser opp med knapp på førerdøren folder speilene seg ut når jeg starter bilen, også når jeg bruker fjernkontrollen.

Kun problemer med speilene når jeg låser opp bilen med knapp på bagasjeluken.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA