Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selge 2011/12 12v batteri Bosch 1-2 år gammelt.

Startet av Aspiranten, mandag 05. november 2018, klokken 21:15

« forrige - neste »

Aspiranten

Det finnes to forskjellige typer fester på Leaf batteriene, og jeg fikk utlevert feil batteri på Mekonomen. De visste om det så jeg fikk gratis adaptere som gjør polene på batteriet større. Men Leaf 11/12 har så stor minus klo på kabelen at den ikke får skikkelig grep om adapteren heller. Tviler på at kobbersalaten som jeg har mekket selv går gjennom EU kontrollen, så jeg får vel bite i eplet og kjøpe enda et nytt 12v batteri med skikkelige poler. Eller skal minus kabelen sitte så dårlig at man bare kan løfte den av polen?

Tenker at hvis noen vil kjøpe et 12v batteri som passer de Leafene med tynne poler, så er det et pent brukt og relativt nytt batteri til en god pris i Molde ;)
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA