Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DinSide: "Krisetall for elbilen mange venter på"

Startet av Turbato, onsdag 31. oktober 2018, klokken 21:21

« forrige - neste »

Turbato

https://www.dinside.no/motor/krisetall-for-elbilen-svaert-mange-venter-pa/70396300

Noen nye uttalelser fra markedsdirektøren her. Selv biter jeg meg mest merke i "Hver enkelt kunde har nå fått avklart sin leverings-situasjon av forhandler". For det har ikke jeg, selv ikke etter flere purringer.

tuono

Om du har av de lavere kønumrene så må du spørre forhandleren din hva som er i veien for å kunne gi deg info. De skal uansett kunne se om bilen er produsert eller ikke.

For de med høye kønumre tror jeg ikke noen kan forvente mer enn de estimatene som er gitt. Å være mer spesifikk enn det er å gi seg selv enda et skudd i foten tror jeg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA