Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

La oss stemme! Niro Ev

Startet av Arthur Morgan, tirsdag 30. oktober 2018, klokken 17:42

« forrige - neste »

Arthur Morgan

Lagt på funksjon slik at det kun er lov og stemne 1 gang per bruker.
Også lagt på funksjon slik at folkene her inne kan følge med på avstemmingene ettersom folk stemmer på sitt valg

xyzzy

Hvor mange tråder skal du lage med samme mening?

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Arthur Morgan

Sitat fra: xyzzy på tirsdag 30. oktober 2018, klokken 17:44
Hvor mange tråder skal du lage med samme mening?

Fordi jeg er nysgjerrig på hva folket her inne mener.
Dette er dessuten en avstemningstråd.

Zuexi


Arthur Morgan

Sitat fra: arthur på tirsdag 30. oktober 2018, klokken 17:46
Og med mangelfulle svaralternativer.

Kom med forslag til en bedre en da. eller lag en selv! I steden for og komme her og sutre som en liten unge.

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

tuono

Hva med:
"Bilen er godt innafor mine preferanser og jeg skal ha den"
"Jeg får se. Har ikke helt bestemt meg ennå"
"Jeg skal ha den fordi kona mi har bestemt det. Egentlig har jeg lyst på en Chevy Tahoe"
"Jeg liker å fremstå som en mann med hatt og finner bilen passende til mitt image. Spesielt gråfargen er spot on"
"Hva er det egentlig han SKYNET maser og kjaser om. Kan han ikke bare kjøpe en annen bil?"


AppleKnocker

Du må i det minste lage uttømmende svaralternativer :D
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Kårepåsporet

Jeg ser det an om det kommer hengerfeste, og evt leveringstid, så får jeg se om jeg gidder å benytte plass 10x
Er kjipt dette, hvis jeg skal bytte Ioniq, så må det være kjapt, slik at jeg har rekkevidde i skisesongen. Men det er utelukket å kjøpe FE uten mulighet for hengerfeste HVIS det kommer senere.
Kommer bilen først i mars-april så kan jeg like godt vente.
Mens jeg venter så går tiden, viser det seg mens jeg venter at det er overkommelig ventetid på TM3 AWD med ladenettverk over hele Europa, så blir det plutselig et høyaktuelt alternativ.

Cowboystrekk

Hvor er alternativet for de som har bestilt og vil ha bilen som den er?
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

arthur

Et godt eksempel på en meningsløs "avstemning" siden det også er hva jeg ville ha krysset av på. Det blir jo direkte dumt når dette alternativet trolig er hva det store flertallet vil gjøre. Litt som å lage en poll mht hvilket parti man vil stemme på ved neste valg og utelate Ap, Høyre og FrP som alternativer. 
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

tuono

Sitat fra: Cowboystrekk på tirsdag 30. oktober 2018, klokken 20:16
Hvor er alternativet for de som har bestilt og vil ha bilen som den er?

Er foreslått men antar at det er utenfor agendaen  ;)

Cowboystrekk

Dette blir litt som å stemme i et diktatur hvor den eneste stemmeseddelen du kan levere er på diktatoren, ingen alternativer finnes, ei heller å stemme blank.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

nojac

Jeg stemmer på "Hva er det egentlig han SKYNET maser og kjaser om. Kan han ikke bare kjøpe en annen bil?"
2018 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA