Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått inn rammemadrass/seng på 120x200 i Sen ?

Startet av kamuflars86, mandag 29. oktober 2018, klokken 19:41

« forrige - neste »

kamuflars86

Som tittelen sier. Skal frakte en seng og har ikke hengerfeste eller mulighet for takstativ. Vet den er 100cm mellom hjulbuene nederst, men har et håp at det skal gå på tvers hvis setene er presset laaangt fram.



Noen med erfaringer rundt frakting av senger eller lignende gjenstander ? :)

Spinner

Jeg fikk en bordplate på 200x90 akkurat inn. Den var ca 203-205 med emballasje, og måtte kjøre setene helt frem og legge den oppå midtkonsollen. Litt ubehagelig kjørestilling, men det gikk.

120 i bredden blir nok litt for mye er jeg redd, med mindre man får til noe på skrå.

Spinner

Forresten hvis noen skal gjøre det samme (kjøre setene helt frem for å frakte noe) husk for all del å fjerne bindingen mellom nøkkel og profil (eller skru av endring av seteposisjon hvis det er mulig). Setet mitt begynte å kjøre bakover når jeg åpnet døra, fikk i all hast stoppet den men det knaste litt i pappen!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA