Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Batterivarming vises ikke i app

Startet av Bilal, lørdag 27. oktober 2018, klokken 15:04

« forrige - neste »

Bilal

Hei. Jeg har en s75 fra september 2017. Ifjor når jeg fikk utlevert bilen kom det en oppdatering som viste i app at batterivarming har startet. Den viste da også defroster. Jeg har ikke fått noen de til å vise i app de siste dagene. range mode Er ikke på. Ser også at gule striper som viser at batteri er kaldt ikke blir borte. Men etterhvert som jeg kjører så blir dem borte. Kan det være at noe galt med batterivarmer eller er det noe jeg gjør feil?

sjokomelk

Er ikke kaldt nok ute til at den skrur seg på.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Bilal

Hei takk for raskt svar. Da skjønner jeg hvorfor det ikke vises i appen. Husker du hvor kaldt det må være før det vises i app?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA