Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bensinlukt i Ampera E

Startet av Tom E., onsdag 17. oktober 2018, klokken 16:45

« forrige - neste »

Tom E.

Jeg transporterte 3 x 20 liters tomkanner med bensin hjem igjen etter å ha fylt opp flyet. Dessverre så glemte jeg igjen kannene over natten i bilen og minst 1 av dem hadde lufteskruen åpen.

Nå stinker hele interiøret av bensin. Jeg har satt vinduene åpne i garasjen for å bli kvitt lukten men den sitter i fremdeles. Noen ideer om hvordan jeg kan få vekk bensinlukten?

Helst ikke wunderbaumrelaterte forslag.

Tellus

Hvis alle normale måter er forsøkt uten at lukten er borte ville jeg forsøkt ozonbehandling.

Ipadjove

Ville prøvd en skål eller to med eddik i bilen en natt eller to. Fungerte her for å fjerne røyklukt fra en sofa. Og har lest at det kan hjelpe mot bensinlukt også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA