Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Antall leverte biler

Startet av Radiobil1, torsdag 13. oktober 2011, klokken 11:10

« forrige - neste »

Rasmus.B

Hvordan får du den med deg til Tromsø? Hurtigruten?
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Smiling when sailing

 ;D ;D ;D Ja i morgen blir det hurtigruten hjemover.
Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

Aspiranten

Har du hentet den nå smiling? :D

Gratulerer isåfall!
Nissan Leaf

Mortenmann

Gratulasjoner fra Stavanger også. God tur fra TrH.
SølvLeaf

Rasmus.B

Grattis fra Lørenskog. God tur.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Smiling when sailing

Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

Smiling when sailing

Nå smiler jeg også mens jeg kjører bil ...    ;)
Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

Smiling when sailing

og jeg smiler når jeg må forklare til han som parkerer bilene på hurtigruten hvordan å få bilen i gir og hvordan å slå den av... Han spurte om dette var en hybrid :)
Blå Tesla M3
Sølv eNV200
Blå Leaf

Tromsø

Why are there so many Tesla-drivers?
Because the Autopilot doesn't work.

HHF

Så ble ihvertfall 1 stk ny sølvgrå Leaf levert ut til meg i dag.  8)
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

Rasmus.B

Gratulerer med fin bil.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

arnejorg1

Sitat fra: Smiling when sailing på lørdag 10. mars 2012, klokken 12:31
og jeg smiler når jeg må forklare til han som parkerer bilene på hurtigruten hvordan å få bilen i gir og hvordan å slå den av... Han spurte om dette var en hybrid :)

Akkurat det er jeg litt spent på. Har bestilt billetter med hurtigruten tur retur i påska med min leaf, skal norover til mitt hjemmsted og vise den frem. Dersom mannskapet skal kjøre den ombord skal jeg ikke si ett ord ;D. Bare vente på oppkallingen. Da skal jeg le ;D
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Aspiranten

Gratulerer HHF :)

arnejorg1: Slem du er  ;D
Nissan Leaf

arnejorg1

Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

HHF

Takker for gratulasjonene.

Sitter på BNH nå og venter på at de skal få bilen "på nett". Carwings har vel så langt vist seg å være litt skrøpelig og hvorfor det ikke er mulig å få bilen på nett vet jeg ikke. Ikke de på verkstedet heller, så nå får vi se om IT-delen av Nissan skjønner noe av dette. Sitter med en følelse av at det snart blir mer software-issues med biler enn mekaniske. Akkurat hva som er best eller verst av dette, vet jeg ikke helt. Softwareproblemer burde bli rimeligere å fikse i lengden, men ventetid på verksted blir det jo åpenbart uansett. Godt de har trådløst nett og kaffeautomat da i det minste.  :)

Bilen er ellers en fin opplevelse. Bedre enn Thinken på stort sett alt annet enn rekkevidden. Blir jo interessant å se hva denne bilen kan klare på sommerføre med andre dekk, klima av og forsøk på økonomikjøring, men det blir nok neppe noe mer enn det de reklamerer med slik jeg ser det nå.
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

daggad

SitatBlir jo interessant å se hva denne bilen kan klare på sommerføre med andre dekk, klima av og forsøk på økonomikjøring, men det blir nok neppe noe mer enn det de reklamerer med slik jeg ser det nå.

Si ikke det. De dagene det har vært mildt og tørt nå senvinters så har det ikke vært vanskelig å få 14-15 mil ut av bilen. Jeg tipper vi vil se folk klare 18-19 mil i sommer.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA