Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leaf event Oslo 12. Oktober

Startet av Larvik, mandag 01. oktober 2012, klokken 13:16

« forrige - neste »

Larvik

Hei
Noen som har nettadressa hvor man melder seg på nissan leaf event'en i Oslo 12 oktober? ( er på reise og det ligger visst en endelig invitasjon med nettadresse for påmelding hjemme.... )
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Larvik

#2
 :) takker!  Da fikk jeg meldt meg på.  Det var 20 ledige plasser igjen før jeg meldte meg på...
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

klumpen

Følte meg litt snurt når samme dag jeg fikk brevet med url så var det fullt.
Trykka "refresh" i firefox i hele dag :-P

Dog, fikk plass nå :))

Tatt meg fri fra jobb, siden jeg må ha en overnatting i Skien for å komme helt inn :-(
2012 Nissan Leaf. Gått 50.000. - solgt
2014 Tesla Model S 85

Kryten

Prøvde på fredag uten hell. Men i dag gikk det.... Rart det der
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

Kristian

Sort Tesla S Performance+ 2013, Nissan Leaf 2011 og Peugeot 106 El.

Larvik

Et veldig bra opplegg fra Nissans side.  Parkering av bil på youngstorget før innsjekk på hotellet. Etter lunsj fikk vi høre et panel med kompetente personer svare på spørsmål fra salen.  Følte vi fikk et glimt inn i fremtiden der ( selv om Nissan holdt kortene tett til brystet ). Konsert med bevertning på kvelden.  Har aldri opplevd noe i nærheten av dette etter å ha kjøpt ny bil. Hatten av for Nissan!
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Kryten

Bare synd seansen på hotellet varte så kort. Kunne sikkert holdt i et par timer til
Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

Aspiranten

Jeg synes nå personlig at vi kunne fått bilene billigere enn både blomster og konsert jeg da. Men så er jeg ganske gjerrig og liker ikke å betale flere tusen unødvendig for service på bilen...

Men fint at dere koste dere på vår bekostning da.
Nissan Leaf

klumpen

Arrangementet var etter min mening helt ok.
Informasjonen var dårlig i forkant og ble sagt at vi skulle få bilene vasket. Bilen var like skitten når jeg hentet den etter å ha rotet rundt i parkeringshuset.

Utover dette var panel-debatten et veldig stort pluss. For min del kunne den ha vart hele kvelden :)
Trivelig å treffe andre leaf-eiere også.

2012 Nissan Leaf. Gått 50.000. - solgt
2014 Tesla Model S 85

RuneW

Sitat fra: klumpen på søndag 14. oktober 2012, klokken 18:08
Utover dette var panel-debatten et veldig stort pluss. For min del kunne den ha vart hele kvelden :)

Ble dette filmet mon tro? Hadde vært artig å fått med seg hva som ble sagt for oss som ikke kunne delta.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

grenborg1

Sitat fra: Aspiranten på søndag 14. oktober 2012, klokken 13:59
Jeg synes nå personlig at vi kunne fått bilene billigere enn både blomster og konsert jeg da. Men så er jeg ganske gjerrig og liker ikke å betale flere tusen unødvendig for service på bilen...

Men fint at dere koste dere på vår bekostning da.

Dette var selvfølgelig et markedsføringsstunt og Nissan regner med at de vil tjene inn mer enn de brukte. Du kan gjerne begrense deg til å kjøpe produkter fra produsenter som ikke reklamerer, men slike har en tendens til å forsvinne i det stille. Fornøyde Leafeiere som snakker pent om bilene (og Nissan generelt) selger flere biler enn noen avisannonse, det er jeg ganske sikker på!

Det var et fint arrangement og jeg er helt enig med dem som kunne tenke seg at paneldebatten fortsatte en god stund til.
Familie på fem i Oslo med blå Leaf som eneste bil, levert 6. mars 2012, 134567 km pr. 15. februar 2019.

Aspiranten

Produktet er mer enn bra nok i seg selv til å få skryt.

Å leke Robbie Williams er ikke bra markedsføring. For vår del slår det negativt ut.
Nissan Leaf

Runex

Her er en bakgrunnsfilm fra eventen på Youngstorget:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mLkltKU2X14

Mye flash og stash - lite innhold... :-\
Tesla Model S85 sept 2013 (solgt)
Tesla Model S85D juni 2015
Tesla Model X #96 (2015?)

Kryten

Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA